[Release] DTWeb 2.0 UPDATE

i have problem in register, how can fix it?

Can`t see the code of Verify?

Sin título.png

MuOnline датабаза ли използваш?

Erro cuando cambio el nombre del char en Change name char desaparece de celectchar.

DTweb Installer​

Database Connection​

Couldn't connect to SQL Server!

Help ME PLZ Game Server ON

For sql server name use your computer name. Example (DESKTOP-J1GG3CC) or (DESKTOP-J1GG3CC/SQLEXPRESS)

@Wikko0 im use my computer name +SQLEXPRES my serwer MUONLINE work, because site not connect to Database i make in windows server and have SQL Server 2008

Логина се бъгва - помислих че аз съм бутнал нещо където не трябва, преинсталирах сайта, но пак става така...

Attachments

• 123.png
    123.png
    693 KB · Views: 43
  • Untitled.png
    Untitled.png
    267.3 KB · Views: 41
  • Без име12.png
    Без име12.png
    503.7 KB · Views: 39
Hello guys.
First of all I want to thank to all guys who developed and share this system with us for free.
I have the following setup Windows Windows SQL 2008 R2 with DarksTeam 97d+99 Server
I made the setup everything is working fine. But I have trouble with the installation of DTWeb the latest version.
I'm using xampp 1.7.1 as the people in the forum suggested. I can't connect the installation with the MSSQL server. It gives me the error "Couldn't connect to SQL Server!" I tried everything for the name of the server. For example COMPUTERNAME/SQLExpress, COPMUTERNAME, IP address, localhost, 127.0.0.1.
I also enabled TCP/IP protocol from the configuration manager. I'm able to connect through the Management studio with the IP and port, but I can't through the system. Any ideas how to make this work? Thank you in advance!

EDIT.
I manage to fix it. I needed to reinstall the SQL Server with Default Instance. Now everything works! I just typed the name of the computer.

Last edited:
Reactions: Dea7h
I have the same problem, can't connect.

Hello guys.
First of all I want to thank to all guys who developed and share this system with us for free.
I have the following setup Windows Windows SQL 2008 R2 with DarksTeam 97d+99 Server
I made the setup everything is working fine. But I have trouble with the installation of DTWeb the latest version.
I'm using xampp 1.7.1 as the people in the forum suggested. I can't connect the installation with the MSSQL server. It gives me the error "Couldn't connect to SQL Server!" I tried everything for the name of the server. For example COMPUTERNAME/SQLExpress, COPMUTERNAME, IP address, localhost, 127.0.0.1.
I also enabled TCP/IP protocol from the configuration manager. I'm able to connect through the Management studio with the IP and port, but I can't through the system. Any ideas how to make this work? Thank you in advance!

EDIT.
I manage to fix it. I needed to reinstall the SQL Server with Default Instance. Now everything works! I just typed the name of the computer.

Attachments

• QQ截图20220413163222.png
    QQ截图20220413163222.png
    10.5 KB · Views: 26
  • QQ截图20220413163244.png
    QQ截图20220413163244.png
    9 KB · Views: 26
  • QQ截图20220413163255.png
    QQ截图20220413163255.png
    8.6 KB · Views: 24
  • QQ截图20220413163307.png
    QQ截图20220413163307.png
    9 KB · Views: 25
  • QQ截图20220413163344.png
    QQ截图20220413163344.png
    16.3 KB · Views: 25
Здравейте,

Тъй като ползвам код от системата за изваждане на инвентара на даден играч, се натъкнах на бъг.
Не знам дали проблема е от кода или от друго място.
Вместо Firecracker показва в инвентара Box Of luck +2.
Казаха ми, че Fire cracker-a бил 14 11 2, а box of luck 14 11 (което е малко нереално)...

Сървъра е с тези сървърни файлове - https://ltp-team.com/ (S6 e3)
Има няколко къстъм предмети към него, но нищо сходно с горните 2...

Някой може ли да даде съвет как да оправя това нещо ?

вв.png

Здравейте,

Тъй като ползвам код от системата за изваждане на инвентара на даден играч, се натъкнах на бъг.
Не знам дали проблема е от кода или от друго място.
Вместо Firecracker показва в инвентара Box Of luck +2.
Казаха ми, че Fire cracker-a бил 14 11 2, а box of luck 14 11 (което е малко нереално)...

Сървъра е с тези сървърни файлове - https://ltp-team.com/ (S6 e3)
Има няколко къстъм предмети към него, но нищо сходно с горните 2...

Някой може ли да даде съвет как да оправя това нещо ?

View attachment 6399
При някои предмети играе роля и нивото (level) на предмета. Например при 14,11:

+0 Box of Luck
+1 Star of Sacred Birth
+2 Firecracker
+3 Heart of Love
+4 Не се използва
+5 Silver Medal
+6 Gold Medal
+7 Box of Heaven
+8 Box of Kundun+1
+9 Box of Kundun+2
+10 Box of Kundun+3
+11 Box of Kundun +4
+12 Box of Kundun +5
+13 Heart of Dark Lord
+14 Lucky Blue Pouch
+15 Lucky Red Pouch

В Season 3 Episode 2 се появява нов предмет (14,63), който също се казва Firecracker.

Last edited:
Разбрах вече :)
Какво мога да направя, за да го фиксна ? Какъв съвет бихте ми дали ?
Аз използвам същата таблица с която работи функцията iteminfouser (ако не греша)...
Смисъл такъв, не разбирам какво мога да направя, за да проработи коректно, тъй като Firecracker-a е дефиниран като 14 63, а box of luck 14 11...
Има ли въобще начин, аз не разбирам ?

В момента работя с няколко човека по модули към моята система, която съм качил за продажба тук. Направихме няколко екстеншъна.
https://new.crystalsmu.com/pages/character?char=0pineL
Тук може да се види. (не е стилизирано още)

Може да видите box of luck слотовете... Той дори няма толкова firecracker-и, има 6-7, а то се запълнил инвентара с box of luck...
Май тази функция си и трябва още работа... Как мислите ?