NoFeaR
Well-Known Member
- Joined
- Feb 1, 2009
- Messages
- 738
- Reaction score
- 291
а най ниската сума която ще получа е...?
45% което е 95 стотинки
а най ниската сума която ще получа е...?
45% което е 95 стотинки
Най-честата причина даден SMS да не се отчете към акаунта е, когато клиента, който изпраща SMS не изпрати правилен текст на SMS-а. Когато това се случи и ни пишете за проблема ние проверяваме за такъв сгрешен SMS от този номер и го коригираме така, че да се обработи нормално.
Но когато имате какъвто и да е проблем е важно да ни пишете или да се свържете с нас по някакъв друг начин, за да можем да установим причината за проблема и да го отстраним навреме.
Само да ти кажа, че лично аз пратих два SMS-а за да проверя дали наистина потребителя ми не е сбъркал нещо и познай? Не ми върна отговор и не ги отчете! + това наистина много отдръжки имате и ние, хората които правиме цялата работа и заради които получавате SMS-и взимаме някакви трохички...? Скоро ще си работя директно с операторите, че ми писна SMS от 4.80 аз получавам 1.60, че и при изплащането на сумата ми отдържате 10% защото нямам фирма....? Пълна порнография.
Само да ти кажа, че лично аз пратих два SMS-а за да проверя дали наистина потребителя ми не е сбъркал нещо и познай? Не ми върна отговор и не ги отчете! + това наистина много отдръжки имате и ние, хората които правиме цялата работа и заради които получавате SMS-и взимаме някакви трохички...? Скоро ще си работя директно с операторите, че ми писна SMS от 4.80 аз получавам 1.60, че и при изплащането на сумата ми отдържате 10% защото нямам фирма....? Пълна порнография.
Може ли да ни дадете номера, от който са изпратени SMS-ите, за да направим проверка? Сигурен съм, че има логично обяснение за този проблем.
Относно удръжките - за всички приходи/печалби в по-голямата част от света се дължат данъци. България не е изключение.
Относно плащането на 40% от стойността на SMS-а - както обясних по-горе това е единият вариант на плащане и плащането е по-ниско, тъй като на практика плащаме авансово преди да сме получили реално парите от мобилните оператори. При варианта за плащане 30 дни след края на месеца при тарифа 4.80лв. най-ниското плащане е 2.00лв. за Мтел и Виваком и 1.80лв. за Глобул.
А защо тези 2 варианта ги няма като опция в контрол панела или пък при регистрация? Може да искам да получавам повече пари за сметка на тия 30 дена? Номера ти го пращам на ЛС.
Може ли да ни дадете номера, от който са изпратени SMS-ите, за да направим проверка? Сигурен съм, че има логично обяснение за този проблем.
Относно удръжките - за всички приходи/печалби в по-голямата част от света се дължат данъци. България не е изключение.
Относно плащането на 40% от стойността на SMS-а - както обясних по-горе това е единият вариант на плащане и плащането е по-ниско, тъй като на практика плащаме авансово преди да сме получили реално парите от мобилните оператори. При варианта за плащане 30 дни след края на месеца при тарифа 4.80лв. най-ниското плащане е 2.00лв. за Мтел и Виваком и 1.80лв. за Глобул.
да прави сте всички плащат данъци но ако направите най ниското плащане за смс от 2.40 да е 1 лев мисля, че повече хора ще го ползват (говоря за максимум 60%)
Свързах се с онлайн чата на мобио! Това не може да бъде, колко опита съм имал...
По кое време ориентировъчно пробвате? В работни дни от 9 до 18 би трябвало да успявате без проблем да се свързвате с онлайн чата. По някога не успяваме да отговорим на всички заявки за чат, но това се случва само, когато има твърде много заявки.
Аз мисля, че тия които са на сметка и плащат смс при тях има закъснения, при тия които са с валчер няма закъснение.
EDIT: Васко имаш ли скриптове за МУ към smspay.bg?
Чисто теорeтично няма как ако клиента е сбъркал префикса на услугата SMS-а да бъде обработен правилно. Всички SMS системи разграничават SMS-ите според текста (префикса), който изпрати потребителя и ако той е грешен потребителя получава съобщение за грешка. Ако грешката не е в префикса SMS-а се обработва правилно и се отчита към съответната услуга.
При нас има няколко начина за справяне с този проблем:
1. Имаме автоматична система за корекция на сгрешените SMS-и, която разпознава често срещани грешки (например SMS-и, изпратени на кирилица, кавички, пропуснати букви и др.) и коригира SMS-ите в реално време. Така дори клиент да изпрати SMS с грешен текст, стига грешката да не е много голяма SMS-а се коригира в реално време и се обработва правилно. Така потребителя дори не разбира, че е допуснал грешка.
2. Преглеждаме сгрешените SMS-и и когато може да направим предположение за текста, който потребителя е искал да изпрати ние правим корекцията. Ако при прегледа на сгрешени SMS-и установим често срещни грешки от клиенти допълваме системата за автоматична корекция така, че да коригира и тези грешки. Случва се и клиенти да ни посочат често срещани грешки при тях и в този случай допълваме системата за автоматична корекция.
3. Ако системата за автоматична корекция не сработи и ние не успеем ръчно да коригираме сгрешен SMS, то клиента може да се оплаче на Вас. Имаме система за търсене и корекция на сгрешените SMS-и така, че всеки наш клиент по номера на потребителя да намери SMS-а му и да го коригира така, че да се обработи правилно.
Нека и аз да се намеся тук малко в този разговор за смс разплащанията.
Мисля, че потребителите ни тук (независимо на каква възраст са те) щом са тръгнали да Ви критикуват за някой неща мисля, че е редно малко найстина да се замислите. Какво имам предвид:
В предните страници прочетох, че не един човек от форума тук имал проблем който и аз също съм го имал с Вас отностно неотчитането на някои смс-и от Вашата система и то не един път ми се е случвало това нещо (за което разбирасе сме си писали и в скайп, по мейли и т.н )
Другото което е за тези отдръжки за данъци и т.н. Значи всички Ваши условия преди да тръгна да работя с Вас преди време бяха прочетени от мен, но след като дойде време за първо плащане малко се разминаха нещата. Какво имам превид: Изчаках си времето от 40 дни дори за да пойскам превод на печалбите си и след ден те ми бяха преведени от Вас в сметката ми. Въпросът не е в това а, че сумата бе 189.33лв. от която аз поличух.... нека оставя на Вас да ми изчислите какво трябва да получа в следващият Ви пост и аз после ще Ви отговоря какво ми бе преведено.
След това печалбите които се дават от Ваша страна са досега най-ниските който съм срещал. След тази случка аз се прехвърлих да работя с smspay.bg от който съм много доволен. Съпорта им е на уникално високо ниво което честно казано неможах да повярвам, процента който получавам от тяхна страна е 60% от услугата 2.40лв. а минималният гарантиран от тях е 50%. Разбирасе и при тях има всички тези отдръжки които се правят и от Ваша страна за данъци, но все пак процента ми е 60% а не 45% или рядко срещаният 50%.
Данни или профили при Вас няма да Ви давам или да се свързвам отново за всичко това което писах по-горе просто исках да споделя, че всичко това което са писали потребителите ни тук не е лъжа и не само на един или двама са се получавали тези грешки.
Ще очаквам от Ваша страна отговор с това колко трябва да ми е преведената сума при 189.33лв. която е отчела системата Ви.
Поздрави.