[Req] Какво СМС разплащане да използвам

аз ползвам мобио и нямам такива проблеми с парите преди 2 седмици си дръпнах 430 лева без никакви проблеми
 
Лично аз ползвам фортумо :)
Единствения проблем самое както фелиха каза че одържат по 10% на края на годината които може и да не ги плащаш само трябва да внимаваш xD
 
Здравейте,

Моля пишете ни на [email protected] кой точно е акаунта Ви в Mobio.bg, както и какъв проблем имате с тегленето на печалбата Ви. Ще направим проверка и ще отговорим възможно най-бързо.

Да видях ви колко бързате! За тва акаунта ми седи още на Ноември месец миналата година ^.^ ! Сиг съм ви писал най малко 10 пъти и отг. - Еми ще трябва да изчакате да стигне до този.Мерси много ама ФО !
 
Да видях ви колко бързате! За тва акаунта ми седи още на Ноември месец миналата година ^.^ ! Сиг съм ви писал най малко 10 пъти и отг. - Еми ще трябва да изчакате да стигне до този.Мерси много ама ФО !

Здравейте,

Отговаряме доста бързо на всички запитвания, които получим. Ако наистина сте писал 10 пъти и никой не е отговорил най-вероятно става въпрос за проблем в емейла - Вашият или нашият. При нас е недопустимо да оставим не отговорено клиентско запитване особено, когато става въпрос за теглене на печалбите или нещо подобно.

Много хората тук са наши клиенти и могат да потвърдят, че поддръжката ни е на високо ниво. Ако все пак не желаете да ни пишете на [email protected] оставете Вашият емейл адрес тук, за да направим проверка на профила в Mobio и каква може да е причината за проблема, който описвате.
 
Здравейте,

Отговаряме доста бързо на всички запитвания, които получим. Ако наистина сте писал 10 пъти и никой не е отговорил най-вероятно става въпрос за проблем в емейла - Вашият или нашият. При нас е недопустимо да оставим не отговорено клиентско запитване особено, когато става въпрос за теглене на печалбите или нещо подобно.

Много хората тук са наши клиенти и могат да потвърдят, че поддръжката ни е на високо ниво. Ако все пак не желаете да ни пишете на [email protected] оставете Вашият емейл адрес тук, за да направим проверка на профила в Mobio и каква може да е причината за проблема, който описвате.

Да,всеки път получавам отг. който е изчакайте да дойде месецат със печалбите (wonder) ! Та колко месеца да чакам ? Проверка че колко пъти ще ми казвате промени тва на това и това на това !!!!! (rofl)(rofl)
 
А аз препоръчвам това:
Ако искате да печелите наистина добри пари от сървара си без месечна такса безплатна регистрация и забележете само 9% ви режат от всеки смс това е сайта -- > Mobile First - PSMS & SMS Mobile Messaging Turnkey Solutions and Campaign Management Services

СМС услугата е достъпна за 40 страни
40+ countries and more than 1.7 Billion potential users

* Australia
* Austria
* Bahrain
* Belgium
* Bulgaria
* Canada
* Czech Republic
* Denmark
* Egypt
* Estonia
* Finland
* Germany
* Greece
* Hong Kong
* Hungary
* Indonesia
* Ireland
* Jordan
* Latvia
* Lebanon
* Lithuania
* Luxembourg
* Malaysia
* Netherlands
* New Zealand
* Norway
* Poland
* Portugal
* Romania
* Russia
* Saudi Arabia
* Singapore
* Slovakia
* Slovenia
* South Africa
* Spain
* Sweden
* Switzerland
* Taiwan
* Thailand
* UAE
* United Kingdom
* USA

- Supporta им е повече от добър,прилежно си върши работата отговаря на всеки въпрос обеснява стъпка по стъпка какво трябва да направиш.
 
Каквото искаш, но никога не ползвай мобио! Тия нещасници много почнаха ташаци да си правят и да ми се правят на интересни... 3 смс-а не ми отчетоха смотаняците, мишки скапани! Да не говорим, че тъпия им екип е от някакви балъци.
 
Каквото искаш, но никога не ползвай мобио! Тия нещасници много почнаха ташаци да си правят и да ми се правят на интересни... 3 смс-а не ми отчетоха смотаняците, мишки скапани! Да не говорим, че тъпия им екип е от някакви балъци.

До някъде съм съгласен 5 смс не ги получих писах им емайл след което те ми казаха ще проверим 3 дни чаках.Писах им отново и 2 часа по късно дойдоха 5-те смс.....
 
Да,всеки път получавам отг. който е изчакайте да дойде месецат със печалбите (wonder) ! Та колко месеца да чакам ? Проверка че колко пъти ще ми казвате промени тва на това и това на това !!!!! (rofl)(rofl)

Добре де, пишете кой е емейла Ви, за да можем да дадем обяснение за проблема. Така само хвърляте обвинения без да ни дадете възможност да проверим случая за конкретния акаунт.
 
Каквото искаш, но никога не ползвай мобио! Тия нещасници много почнаха ташаци да си правят и да ми се правят на интересни... 3 смс-а не ми отчетоха смотаняците, мишки скапани! Да не говорим, че тъпия им екип е от някакви балъци.

До някъде съм съгласен 5 смс не ги получих писах им емайл след което те ми казаха ще проверим 3 дни чаках.Писах им отново и 2 часа по късно дойдоха 5-те смс.....

Най-честата причина даден SMS да не се отчете към акаунта е, когато клиента, който изпраща SMS не изпрати правилен текст на SMS-а. Когато това се случи и ни пишете за проблема ние проверяваме за такъв сгрешен SMS от този номер и го коригираме така, че да се обработи нормално.

Но когато имате какъвто и да е проблем е важно да ни пишете или да се свържете с нас по някакъв друг начин, за да можем да установим причината за проблема и да го отстраним навреме.
 
Най-честата причина даден SMS да не се отчете към акаунта е, когато клиента, който изпраща SMS не изпрати правилен текст на SMS-а. Когато това се случи и ни пишете за проблема ние проверяваме за такъв сгрешен SMS от този номер и го коригираме така, че да се обработи нормално.

Но когато имате какъвто и да е проблем е важно да ни пишете или да се свържете с нас по някакъв друг начин, за да можем да установим причината за проблема и да го отстраним навреме.
Аз не съм за някакви си 5 смс-а но и снимки ви пратих че клиента ми си е пратил всичко по нормалния начин.Той 3 дни ми пишеше и 3 дни му отговарях че чакам отговор от вас , а той сигурно си е помислил че аз съм го излъгал с смс-ите.....
 
на фортумото каквото и да пратиш, стига да не сбъркаш номера, го отчита в логовете, ако е сбъркан текста пак може да се види и не се стига до пререкания с доставчика на услугата. Хубаво ще е и мобио да го направят така...
 
аз съм на мобио.бг и засега нямам проблеми ще видим в края на месеца :)
 
на фортумото каквото и да пратиш, стига да не сбъркаш номера, го отчита в логовете, ако е сбъркан текста пак може да се види и не се стига до пререкания с доставчика на услугата. Хубаво ще е и мобио да го направят така...

Чисто теорeтично няма как ако клиента е сбъркал префикса на услугата SMS-а да бъде обработен правилно. Всички SMS системи разграничават SMS-ите според текста (префикса), който изпрати потребителя и ако той е грешен потребителя получава съобщение за грешка. Ако грешката не е в префикса SMS-а се обработва правилно и се отчита към съответната услуга.

При нас има няколко начина за справяне с този проблем:

1. Имаме автоматична система за корекция на сгрешените SMS-и, която разпознава често срещани грешки (например SMS-и, изпратени на кирилица, кавички, пропуснати букви и др.) и коригира SMS-ите в реално време. Така дори клиент да изпрати SMS с грешен текст, стига грешката да не е много голяма SMS-а се коригира в реално време и се обработва правилно. Така потребителя дори не разбира, че е допуснал грешка.

2. Преглеждаме сгрешените SMS-и и когато може да направим предположение за текста, който потребителя е искал да изпрати ние правим корекцията. Ако при прегледа на сгрешени SMS-и установим често срещни грешки от клиенти допълваме системата за автоматична корекция така, че да коригира и тези грешки. Случва се и клиенти да ни посочат често срещани грешки при тях и в този случай допълваме системата за автоматична корекция.

3. Ако системата за автоматична корекция не сработи и ние не успеем ръчно да коригираме сгрешен SMS, то клиента може да се оплаче на Вас. Имаме система за търсене и корекция на сгрешените SMS-и така, че всеки наш клиент по номера на потребителя да намери SMS-а му и да го коригира така, че да се обработи правилно.
 
Last edited:
мобио много отдръжки има и това е много лошо... получаваш за смс 80 стотинки после и 30% данък някакъв плащаш...
 
мобио много отдръжки има и това е много лошо... получаваш за смс 80 стотинки после и 30% данък някакъв плащаш...
+10 (tmi)
 
мобио много отдръжки има и това е много лошо... получаваш за смс 80 стотинки после и 30% данък някакъв плащаш...

От SMS на тарифа 2.00лв. се получават 40% (0.80лв.), когато акаунта е настроен да получавате печалбата си веднага след края на месеца. При другия вариант (изплащане на печалбата 30 дни след края на месеца) печалбите са доста по-високи, като най-ниските са близо 50% от стойността на SMS-а.

Този срок за изчакване от 30 дни се дължи на срока, в който мобилните оператори получават плащанията от свойте клиенти. Например, ако клиент изпрати SMS към Ваша услуга този месец (април) той ще заплати сметката си през май. В края на май ние получаваме плащанията и плащаме на Вас.

Ако не искате да чакате тези 30 дни и да получите плащането си веднага на практика ние Ви плащаме със средства на компанията и чакаме плащанията от мобилните оператори в края на месеца. Това е причината плащането веднага след края на месеца да е с по-лоши условия.

Можем да променим начина на изплащане на всеки акаунт по всяко време, в зависимост от това кой от двата начина е по-изгоден за Вас.

Удръжките за физически лица са 10%, колкото е размера на данъка, а не 30%.
 
значи ако използваме другия вариант ще плучим за смс горе долу 1 лев?
 
значи ако използваме другия вариант ще плучим за смс горе долу 1 лев?

Ако имаш трафик над 1500 смс да ще получиш толкова (xaxa)Ако имаш трафик над 2001 смс-а получаваш 60% от сумата което за смс от 2.40 е 1.20 (nqh)
 
а най ниската сума която ще получа е...?