Здравейте,
Моля пишете ни на [email protected] кой точно е акаунта Ви в Mobio.bg, както и какъв проблем имате с тегленето на печалбата Ви. Ще направим проверка и ще отговорим възможно най-бързо.
Да видях ви колко бързате! За тва акаунта ми седи още на Ноември месец миналата година ^.^ ! Сиг съм ви писал най малко 10 пъти и отг. - Еми ще трябва да изчакате да стигне до този.Мерси много ама ФО !
Здравейте,
Отговаряме доста бързо на всички запитвания, които получим. Ако наистина сте писал 10 пъти и никой не е отговорил най-вероятно става въпрос за проблем в емейла - Вашият или нашият. При нас е недопустимо да оставим не отговорено клиентско запитване особено, когато става въпрос за теглене на печалбите или нещо подобно.
Много хората тук са наши клиенти и могат да потвърдят, че поддръжката ни е на високо ниво. Ако все пак не желаете да ни пишете на [email protected] оставете Вашият емейл адрес тук, за да направим проверка на профила в Mobio и каква може да е причината за проблема, който описвате.
Ако искате да печелите наистина добри пари от сървара си без месечна такса безплатна регистрация и забележете само 9% ви режат от всеки смс това е сайта -- > Mobile First - PSMS & SMS Mobile Messaging Turnkey Solutions and Campaign Management Services
СМС услугата е достъпна за 40 страни
40+ countries and more than 1.7 Billion potential users
* Australia
* Austria
* Bahrain
* Belgium
* Bulgaria
* Canada
* Czech Republic
* Denmark
* Egypt
* Estonia
* Finland
* Germany
* Greece
* Hong Kong
* Hungary
* Indonesia
* Ireland
* Jordan
* Latvia
* Lebanon
* Lithuania
* Luxembourg
* Malaysia
* Netherlands
* New Zealand
* Norway
* Poland
* Portugal
* Romania
* Russia
* Saudi Arabia
* Singapore
* Slovakia
* Slovenia
* South Africa
* Spain
* Sweden
* Switzerland
* Taiwan
* Thailand
* UAE
* United Kingdom
* USA
- Supporta им е повече от добър,прилежно си върши работата отговаря на всеки въпрос обеснява стъпка по стъпка какво трябва да направиш.
Каквото искаш, но никога не ползвай мобио! Тия нещасници много почнаха ташаци да си правят и да ми се правят на интересни... 3 смс-а не ми отчетоха смотаняците, мишки скапани! Да не говорим, че тъпия им екип е от някакви балъци.
Да,всеки път получавам отг. който е изчакайте да дойде месецат със печалбите ! Та колко месеца да чакам ? Проверка че колко пъти ще ми казвате промени тва на това и това на това !!!!!
Каквото искаш, но никога не ползвай мобио! Тия нещасници много почнаха ташаци да си правят и да ми се правят на интересни... 3 смс-а не ми отчетоха смотаняците, мишки скапани! Да не говорим, че тъпия им екип е от някакви балъци.
До някъде съм съгласен 5 смс не ги получих писах им емайл след което те ми казаха ще проверим 3 дни чаках.Писах им отново и 2 часа по късно дойдоха 5-те смс.....
Аз не съм за някакви си 5 смс-а но и снимки ви пратих че клиента ми си е пратил всичко по нормалния начин.Той 3 дни ми пишеше и 3 дни му отговарях че чакам отговор от вас , а той сигурно си е помислил че аз съм го излъгал с смс-ите.....Най-честата причина даден SMS да не се отчете към акаунта е, когато клиента, който изпраща SMS не изпрати правилен текст на SMS-а. Когато това се случи и ни пишете за проблема ние проверяваме за такъв сгрешен SMS от този номер и го коригираме така, че да се обработи нормално.
Но когато имате какъвто и да е проблем е важно да ни пишете или да се свържете с нас по някакъв друг начин, за да можем да установим причината за проблема и да го отстраним навреме.
на фортумото каквото и да пратиш, стига да не сбъркаш номера, го отчита в логовете, ако е сбъркан текста пак може да се види и не се стига до пререкания с доставчика на услугата. Хубаво ще е и мобио да го направят така...
+10мобио много отдръжки има и това е много лошо... получаваш за смс 80 стотинки после и 30% данък някакъв плащаш...
мобио много отдръжки има и това е много лошо... получаваш за смс 80 стотинки после и 30% данък някакъв плащаш...
значи ако използваме другия вариант ще плучим за смс горе долу 1 лев?