[Release] MuServer Season 3 Episode 1

Status
Not open for further replies.
ReaL[!];2476 said:
hey the server start with no errors but when i enter in mu i see you are disconnect ?? I need to open some port ? And how i can open it ^_^ tnx
u must change the IP in main.ini (client side)
 
In the Guide you put > Open ports 44405.55901 and 55903 how i can open them ?
 
ReaL[!];2481 said:
In the Guide you put > Open ports 44405,55901 and 55903 how i can open them ?
unblock them from your firewall...
 
how i can open them when i enter in Start>control panel>firewall>extencions i dont see ports o_O how i can open them ??
 
значи защо като пусна CS влизам в игра телепортвам се в Valley Of Loren премествам си героя и ме disconnect след това не мога да си вляза с героя :) ако нямам едитор или от уеб сайта ... този бъг е доста сериозен защото не ми върви така нито CS нито CW...
 
Gaso, често се случва тая скочубра ^^, ама е само при теб (хоста на сървъра), 100 пъти съм търсел от какво може да е, според мен нещо пречи при връзката на UDP или TCP портове! (Може би FW)...
 
А от къде се сетва Име на сървъра и съобщението при влизане (think)
 
Или с WTFEditor .wtf файлчетата в MuServer ;)
 
опа сори за горното, ма съм в грешка, щотото милих, че говорите за клиента...

лягам си :bye1:
 
gameserver.dll има ли лаг - лимит ?
(Някои знаете за какво имам предвид)
 
Gaso, често се случва тая скочубра ^^, ама е само при теб (хоста на сървъра), 100 пъти съм търсел от какво може да е, според мен нещо пречи при връзката на UDP или TCP портове! (Може би FW)...

сигурен ли си че е само при мен защото и на други се е случвало ... поне така са ми казвали а и съм ползвал и други файлове с който нямам този проблем... според мен е от CW.exe
 
В моя сървър само на мен се случваше :/
Ам промених нещо в процедурите на датабазата, имаше грешка при промяна на GS към GS_CS, или по-точно картите [MapCode] (тогава само при мен се случваше, при другите - не, не мога да си го обясня, не е логично, но стана ^^)
 
  • Like
Reactions: CrazYtol3
Status
Not open for further replies.