[Release] Ex-SrTeam Official Files (All-In-One)

това не го разбрах ? ако имаш Уеба от по-старите пакети качи го някъде и ми прати линк на лични

В момента го издирвам по машините че имах някакъв спомен за наличност от преди месец време ...

Edit: нямаш късмет...

Last edited:
ние се оправихме намерихме Уеба (аз съм го имал някъде забутан) :) единственно него издирвахме с Shatter .. ,че го беше забравил в последните all-in-one.. и преди 2 седмици.. беше казал чао.. на хард-а си;)

Shatter big thanks for server and updates, I test it with above 5 players online and find 2 bugs with drops...
Lochs feather dont drop even I set drop 99999
and satr of secret birth drop very much even if i set drop 1
Hope you correct it - thx!

Shatter big thanks for server and updates, I test it with above 5 players online and find 2 bugs with drops...
Lochs feather dont drop even I set drop 99999
and satr of secret birth drop very much even if i set drop 1
Hope you correct it - thx!

lochs feather drops only in icarus and drop rate is 1-10000
star of christmas drop can be fixed from the eventbag of it

Reactions: diko
main post updated.

Code:
//==========================================//
// Full Season II - Changelog.txt
// Generated By SrTeam © 2009
//==========================================//

Ex-SrTeam Update 1d Changelog

- Fixed DLL Sided Issues
- Fixed Couple Command Errors

-----------------------------------------------------------------

Reactions: kamper89 and diko
vencitooo задаваш ли мо с кое Ип и с каф порт да ти го отвори???
Говоря за ИП 55970 ИП 55960 55901 ????
Защото то ти казва, че неможе да го намери да се коннектне!
Пробвай така направи пряк Път до JointServera След това го едитни Дясно копче(на прекия път) и опции там най-отодоло и доваби ип-тата с портовете след него да стане така:
cee858d43503500d.JPG

Смени ИП-то да ти е на реалното.

Last edited:
I have a problem with client side, well my problem is like this.

-Server is working Awsome
-Client is going to login screen
-I login to the server
-And when i hover my mouse arrow over a character , it's just crash, without a error or anything.
-Do you have an ideea why?

Well im not so good at hexing the mains maybe that would be a problem :D. and i forgot where do i find the ip ... thinking.... globalmuonline and something.

It is very easy :). With this open main.exe hex editor and search "87.121.99.92" and change your IP and ready to play ;)

Well now i know for sure its the main.exe well the thing is other peoples tried with it and it worked, why for me isn't working. and btw i had the same server before only it was build 2 not 4 and used same client and i think same patch.

Well its not working now , the main its giving me errors from the start and what weird there are 2 places to replace the ip.

Write a personal message me what your IP address and will give you set main.exe

Edit:
Main.exe This is what you need. Use this customer that I have given above.
- If you have any problems again on these files write a personal message. Good luck ;)

Attachments

• main.rar
    1.1 MB · Views: 43
Last edited:
Оле, незнам какво не ви харесват файловете ,но точно за 3 дни с един приятел + помощ за регистрациите в сайта от newguy подкарахме сървър + спаунове ,шопчета и тем подобни простутийки и изгъзици. Касъл сейджа го тествахме без нито един проблем, просто трябваше да оправим 2 цифри на кръст + да аднем нпц-то (2 бяха) и всичко мина по вода. Искам да кажа,че всички ,които имат проблеми ,каквито и да са те- е то вас.

не е точно така.. има някой бъгчета който няма да бъдат оправени и ще си останат така за съжаление.. ще ги откриете в последствие :)