[Guide] Spawns

малко допълнение:

Code:
[COLOR="Red"]0[/COLOR]
 233  2   0   209   30  1
 233  2   0   219   9   3
[COLOR="Lime"]end[/COLOR]
[COLOR="Red"]1[/COLOR]
 24   2   30  170   80  245 200   -1 30
 23   2   30  170   80  245 200   -1 10
[COLOR="Lime"]end[/COLOR]
[COLOR="Red"]2[/COLOR]
 25   2   30  74    239	-1
 25   2   30  70    212	-1
[COLOR="Lime"]end[/COLOR]

Оцветените в Червено цифри показват:

0 - Guards / NPC / Traps
1 - Spots
2 - Normal Monster
3 - Bone King / Golden Monsters
4 - Blood Castle / Chaos Castle

thanks pafa7a
 
Last edited:
0 - Guards / NPC / Traps
1 - Spots
2 - Normal Monster
3 - Bone King / Golden Monsters
4 - Blood Castle / Chaos Castle
 
  • Like
Reactions: ivowe3
Има ли начин да се направят монстерите като ги убият да се преродят веднага ?
 
аз незнам да има, знам че може да се направи просто да стоят на едно място и данесе движат
 
от Monster.txt се прави, но незнам точно как.
 
-1 пишеш ма тряа видя на кое беше :D

Code:
3	1	"Spider"	5	40	0	6	8	1	0	10	1	2	0	1	5	400	1800	[COLOR="Red"][SIZE="5"]10[/SIZE][/COLOR]	2	120	10	5	0	0	0	0	0

Мисля, че е това.
 
-1 пишеш ма тряа видя на кое беше :D
От сега казвам : НЕСЪМ СИГУРЕН В ТОВА КОЕТО ЩЕ КАЖА ...
Мисля че го намерих това :
9d56737899a8bc4ae0999ce173cca057.jpg

И сега ще ви обясня защо мисля че е това ...
4ccc15e007daf8431361d2797ff553ef.jpg

RegTime ................ - 43200
Незнам точно какво - секунди
а 43200 секунди = 720 минути = 12 часа а през 12 часа се ражда боса в Калима : Kundun
 
Last edited:
От сега казвам : НЕСЪМ СИГУРЕН В ТОВА КОЕТО ЩЕ КАЖА ...
Мисля че го намерих това :
9d56737899a8bc4ae0999ce173cca057.jpg

И сега ще ви обясня защо мисля че е това ...
4ccc15e007daf8431361d2797ff553ef.jpg

RegTime ................ - 43200
Незнам точно какво - секунди
а 43200 секунди = 720 минути = 12 часа а през 12 часа се ражда боса в Калима : Kundun

Добра логика! : ))


Само, че не се променя Monster.txt , а MonsterSetBase.txt
 
Question How Do You Put Massive Spots????
Please Tell Me In "ENGLISH"...
Thanks...
 
Code:
[COLOR="Red"]24[/COLOR]   [COLOR="lime"]2[/COLOR]   0  [COLOR="Cyan"]90   95  90 95[/COLOR]   -1 [COLOR="Purple"]30[/COLOR]

24 - Mob Index in Monsters.txt can see it
2 - Map number
0 - Don't Edit
90 95 - X and Y coordinates
-1 - Don't edit
30 - Mobs Number

Sorry for my bad english.. :)
 
Някой да каже това "Rad" какво е, пример:

//Mob Map Rad X Y Str Name
2
5 1 5 170 126 -1 //Hell Hound
 
Някой да каже това "Rad" какво е, пример:

//Mob Map Rad X Y Str Name
2
5 1 5 170 126 -1 //Hell Hound

Rad=Radius
С него нагласяш колко подвижни да са гадовете .
Принципно нормално е да бъде 10-15 .
 
  • Like
Reactions: Holder
Като -1 се подразбира да не шават много, ако не и да не мърдат ? защото сам сложил 20 паяка пред града с радиус "5", след 1 час като дойда те са мръднали и пред града са останали 3-4... все едно няма спот.. демек -1 ще стане трика така ли ?
 
//Mob Map Rad X Y Str Name
2
3 0 5 186 121 0 //Spider
3 0 5 186 121 0 //Spider
3 0 5 186 121 0 //Spider
3 0 5 186 121 0 //Spider
3 0 5 186 121 0 //Spider
Ето ти пример за нормални гадове (разпръснати) .Радиуса им е 5 , което означава че ще мърдат но не толкова много.
Иначе ето ти пример за спот (дупка):
//Mob Map Rad X Y X2 Y2 Dir Cant Name
1
4 0 2 70 120 87 138 3 20 //Elitebull

Ако има нещо , което не ти е ясно питай :)
 
  • Like
Reactions: Holder
Боже от колко време, търся това дето ми го каза нямаш идея от каква помощ си ми благодаря ти :) Rad = Радиус на ходене а другото тройката, която е преди бройката на чудовищата, тя какво прави ?
 
Last edited: