[Guide] How to edit Monster Spawns

knif3r

Active Member
Joined
Jan 29, 2012
Messages
349
Reaction score
97
В този урок ще ви покажа как се редактират Monster Spawns:

Отворете C:\ или D:\MuServer\Data и отворете MonsterSetBase.txt
идете в края на текстовия документ и напишете:
//Custom

Първо трябва да видите номерата на картите:

0 = lorencia
1 = dungeon
2 = devias
3 = noria
4 = losttower
6 = Arena
7 = Atlans
8 = Tarkan
9 = Devil Square
10 = Icarus
11 = Blood Castle I
12 = Blood Castle II
13 = Blood Castle III
14 = Blood Castle IV
15 = Blood Castle V
16 = Blood Castle VI

След това Monster ID(можете да го намерите в C:\ или D:\MuServer\Data monster.txt)

например Elite yeti (it is number/ID 20).

След това ви трябват кординатите X - Y например 163 41

След това пишете //Custom в края на текстовия документ трябва да изглежда така :

//Custom

20 2 10 163 41 -1

20= Monster ID
2= Карта(2=devias)
10= Скорост на движение
163 41= Кординати X - Y
-1= optional

Можете да продължите да добавяте колкото искате Spawns, НО не и две чудовища на едно и също място!

Когато приключите с добавянето на Spawn-ове трябва да напишете end в края

Трябва да изглежда така:

//Custom
20 2 10 163 41 -1
end

Надявам се съм ви бил полезен :)
(hi)
 
Можете да продължите да добавяте колкото искате Spawns, НО не и две чудовища на едно и също място!

Не знам какъв е проблема да се сложат 2 чудовища да се прераждат на едни кординати (chuckle)

идете в края на текстовия документ и напишете:
//Custom


След това пишете //Custom в края на текстовия документ трябва да изглежда така :

//Custom


Колко пъти ще го пишем (think)

//Custom
20 2 10 163 41 -1
end


Под "Custom" трябва да има цифрата 1 за единични чудовища или цифрата 2 за спот. В твоя случай трябва да има 1.

Урокът не е пълен! Трябва да се добави също как се добавя спот :)
 
Last edited: