- Joined
- Jan 13, 2010
- Messages
- 332
- Reaction score
- 232
Здравейте,
Реших да споделя с вас, някои полезни офсети, които си поиграх да намеря в main.exe 99.6XT (става за файловете на дарко, който не знае).
1. Метода, който зарежда моделите на предметите :
1. The function, which loads the game models of the items :
2. Метода, който зарежда цените на предметите :
2. The function, which loads the items prices :
3. Метода, който зарежда цветовете, на имената на предметите :
3. The function, which loads the items names and colors :
4. Метода, който зарежда описанието на предметите (Description) :
4. The address of the function, which loads the items description :
5. Адрес на лимита на брой итеми, които мейна чете :
5. Address of the items limit, which the main.exe checks :
, за да увеличите лимита / to increase the limit
За сега тези, може да добавя още ако ми се наложи да търся.
За тези, които ще питат "добре де, какво да ги правим тия неща ?!" - спестете си коментара, и да ви кажа няма да разберете, ако нямате поне бегли познания по асемблер и C. Само ще загатна, че можете да си добавяте custom jewel-и и други гъделчета
Update :
6. Адрес на метода, който отговаря за бокса за избиране вида на комбинацията в Chaos Machine :
6. Address of the function, which opens the window for choosing type of the Chaos Combination :
7. Адрес на метода за панела на Chaos Machine :
7. Address of the function for the window of the Chaos Machine (after chosen combination type):
8. Адрес на метода, който принтва дали комбинацията е успешна или не :
9. Address of the function, which prints the combination result :
9. Адрес на метода, който проверява, кои итеми могат да бъдат изхвърлени от инвентара. Тъй като метода е доста дълъг, ще дам началния адрес, както и този където се случва съществената част :
9. Address of the method, which check if the item can be dropped. The function is very long, so i'll give you the start address and the address where is the genuine part.
Начален адрес :
Start address :
Адрес на съществената част :
Address of the genuine part :
Прикачил съм мейна, за всеки случай.
Реших да споделя с вас, някои полезни офсети, които си поиграх да намеря в main.exe 99.6XT (става за файловете на дарко, който не знае).
1. Метода, който зарежда моделите на предметите :
1. The function, which loads the game models of the items :
0x005E3180
2. Метода, който зарежда цените на предметите :
2. The function, which loads the items prices :
0x0052DDE0
3. Метода, който зарежда цветовете, на имената на предметите :
3. The function, which loads the items names and colors :
0x00590A60
4. Метода, който зарежда описанието на предметите (Description) :
4. The address of the function, which loads the items description :
0x0058B670
5. Адрес на лимита на брой итеми, които мейна чете :
5. Address of the items limit, which the main.exe checks :
0x0065655B
, за да увеличите лимита / to increase the limit
го направете на / change toCMP DWORD PTR SS:[EBP-4],10
CMP DWORD PTR SS:[EBP-4],50
За сега тези, може да добавя още ако ми се наложи да търся.
За тези, които ще питат "добре де, какво да ги правим тия неща ?!" - спестете си коментара, и да ви кажа няма да разберете, ако нямате поне бегли познания по асемблер и C. Само ще загатна, че можете да си добавяте custom jewel-и и други гъделчета
Update :
6. Адрес на метода, който отговаря за бокса за избиране вида на комбинацията в Chaos Machine :
6. Address of the function, which opens the window for choosing type of the Chaos Combination :
0x005D3B00
7. Адрес на метода за панела на Chaos Machine :
7. Address of the function for the window of the Chaos Machine (after chosen combination type):
0x005D3530
8. Адрес на метода, който принтва дали комбинацията е успешна или не :
9. Address of the function, which prints the combination result :
0x004C60D0
9. Адрес на метода, който проверява, кои итеми могат да бъдат изхвърлени от инвентара. Тъй като метода е доста дълъг, ще дам началния адрес, както и този където се случва съществената част :
9. Address of the method, which check if the item can be dropped. The function is very long, so i'll give you the start address and the address where is the genuine part.
Начален адрес :
Start address :
0x005AE3D0
Адрес на съществената част :
Address of the genuine part :
0x005B4818
Прикачил съм мейна, за всеки случай.
Attachments
Last edited: