[Release] Main.exe 99.6XT(1.0M) Useful Offsets

^TheLast^

Active Member
Joined
Jan 13, 2010
Messages
332
Reaction score
231
Здравейте,

Реших да споделя с вас, някои полезни офсети, които си поиграх да намеря в main.exe 99.6XT (става за файловете на дарко, който не знае).

1. Метода, който зарежда моделите на предметите :
1. The function, which loads the game models of the items :


0x005E3180

2. Метода, който зарежда цените на предметите :
2. The function, which loads the items prices :


0x0052DDE0

3. Метода, който зарежда цветовете, на имената на предметите :
3. The function, which loads the items names and colors :


0x00590A60

4. Метода, който зарежда описанието на предметите (Description) :
4. The address of the function, which loads the items description :


0x0058B670

5. Адрес на лимита на брой итеми, които мейна чете :
5. Address of the items limit, which the main.exe checks :


0x0065655B

, за да увеличите лимита / to increase the limit
CMP DWORD PTR SS:[EBP-4],10
го направете на / change to
CMP DWORD PTR SS:[EBP-4],50

За сега тези, може да добавя още ако ми се наложи да търся.
За тези, които ще питат "добре де, какво да ги правим тия неща ?!" - спестете си коментара, и да ви кажа няма да разберете, ако нямате поне бегли познания по асемблер и C. Само ще загатна, че можете да си добавяте custom jewel-и и други гъделчета :)

Update :

6. Адрес на метода, който отговаря за бокса за избиране вида на комбинацията в Chaos Machine :
6. Address of the function, which opens the window for choosing type of the Chaos Combination :


0x005D3B00

7. Адрес на метода за панела на Chaos Machine :
7. Address of the function for the window of the Chaos Machine (after chosen combination type):


0x005D3530

8. Адрес на метода, който принтва дали комбинацията е успешна или не :
9. Address of the function, which prints the combination result :


0x004C60D0

9. Адрес на метода, който проверява, кои итеми могат да бъдат изхвърлени от инвентара. Тъй като метода е доста дълъг, ще дам началния адрес, както и този където се случва съществената част :
9. Address of the method, which check if the item can be dropped. The function is very long, so i'll give you the start address and the address where is the genuine part.

Начален адрес :
Start address :

0x005AE3D0

Адрес на съществената част :
Address of the genuine part :

0x005B4818

Прикачил съм мейна, за всеки случай.
 

Attachments

  • main.zip
    1.1 MB · Views: 249
  • Main 99.62XT (1.0M) Decompilation.rar
    1.6 MB · Views: 305
Last edited:
Update :

6. Адрес на метода, който отговаря за бокса за избиране вида на комбинацията в Chaos Machine :


0x005D3B00

7. Адрес на метода за панела на Chaos Machine :

0x005D3530

8. Адрес на метода, който принтва дали комбинацията е успешна или не :

0x004C60D0
 
  • Like
Reactions: Van_Bom and Wikko0
9. Адрес на метода, който проверява, кои итеми могат да бъдат изхвърлени от инвентара. Тъй като метода е доста дълъг, ще дам началния адрес, както и този където се случва съществената част :

Начален адрес :

0x005AE3D0

Адрес на съществената част :
0x005B4818
 
  • Like
Reactions: Van_Bom and Wikko0
Защо не направиш такава тема и за 97d файловете на Darka (beta 31) ? като прикачиш и майн благодаря :)
 
Вероятно ще направя, но малко по-нататък :)
 
  • Like
Reactions: Wikko0
Можеш и да направиш видео , как се добавят custom jewels и всякакви глезотии , естествено ако ти се занимава и имаш възможност разбира се :)
 
Браво @^TheLast^ ти си един от малкото, които правят нещо полезно за MU обществото :) Продължавай все такa ^^
 
  • Like
Reactions: ^TheLast^
Update :

Добавям пълна декомпилация на main.exe, генерирана през Hex-Rays. Държа да подчертая, че това не е оригинален сорс код и някой неща може да не отговарят на истината :)
 

Attachments

  • Main 99.62XT (1.0M) Decompilation.rar
    1.6 MB · Views: 44
  • Like
Reactions: Van_Bom and booms
My friend sorry but can you translate it into English ?

google translator throws me many words mistranslated lol
 
  • Like
Reactions: Van_Bom
thankk you, and you can translate it into english ...

i like you
 
place share you folder include
#include <math.h>
#include <defs.h>