- Joined
- Feb 1, 2010
- Messages
- 1,146
- Reaction score
- 98
Автор: Tirant
Описание: Base Builder разделя рунда на две важни фази: Строителната фаза и защитаващата фаза. По време на строителната фаза, оцеляващите(survivors) (CTтата) трябва да работят като отбор, за да построят тяхната собствена база като гледат към предметите и задържат тяхното "+grab" копче. Предметите ще станат червени и прозрачни. Докато предмета е хванат, играча може да го мърда като гледа на там, на където иска да го премести.
Когато играча се задоволи с мястото на предмета, може да пусне неговото "+grab" копче и ще стане пак нормален предмет, докато не бъде местен отново. Админите имат способността да заключват/отключват части от мърдането на предметите чрез "lockaim" копче. Това прави избраният предмет много червен и неподвижен, and и ако се повтори функцията ще се върне пак към нормално състояние.
По време на строителната фаза, зомбитата (терористите) чакат и гледат базите на оцеляващите(CTтата) за възможно пространство и да планират тяхната атака. Типично, възродителната зона на зомбитата е разделена на две части: гледащата площ с прозорец, за да гледат базата и възродителната площ с "бариера", която е вратата, за да се отиде до площа на базата.
Когато строителната фаза приключи, защитната фаза започва. Когато това се случи, играчите ще получат 'hud' предупреждение и звук, и бариерата ще бъде премахната. Зомбитата ще имат определено количество време, за да убият оцеляващите. Оцеляващите трябва да пазят техните бази с избор на различни оръжия. Ако умрете като зомби, ще се възродите след 5 секунди, за да се върнете в боя, но ако умрете като оцеляващ, тогава трябва да изчакате до края на рунда.
Когато времето свърши и има живи оцеляващи, рунда свърши, оцеляващите побеждават, тогава отборите се разменят. Ако оцеляващите умрат по-рано, тогава зомбитата побеждават и отборите се разменят.
Стратегията за размяната на базите е следната: едните могат да ползват готова база, ако мислите, че е добре направена, или да я промените, за да стане по-добра. Или, можете да построите нова база.
Толкова по обяснението за какво е мода.
Преместване на предметите:
За да местите, гледайте към предмета и задръжте вашето "+grab" копче.
За да пусните, задръжте ляво копче.
За да издърпате, задръжте дясно копче.
CVAR-s:
bb_build_time <#> (Def: 150) // Време за строене на базата.
bb_zombie_health <#> (Def: 2500) //Кръвта на зомбитата.
bb_calc_maxbase <0/1> (Def: 0) // Калкулиране на правилото за максимално оцеляващи (общо ct-та / 3) = максимално на база) Изписва се на старта на рунда.
bb_tournament_mode <0/1> (Def: 0) // Премахване на баланса на отборите и "auto-joiner", за да направи надпреварата по-лесна.
bb_show_moving <0/1> (Def: 1) // Показва конкретният и предишният играч, който е местил предмета като се гледа към него.
bb_block_gravity <0/1> (Def: 0) // Пускане на предметите на земята. (предотвратяване на "въздушни" бази), позволява заклещване.
bb_pain_shock_free <0/1> (Def: 0) // Забранява на админите с възможността за кикване, за рушене на базите лесно както зомбитата.
bb_max_move_dist <#> (Def: 960) // Ако дистанцията е по-голяма от "#", тогава предмета няма да може да бъде избран.
bb_min_move_dist <#> (Def: 25) // Ако дистанцията е по-малка от "#", тогава предмета ще бъде престен до достанцията, която е настроена при "bb_min_dist_set" (помага са предотвратяването да се заклещи само)
bb_min_dist_set <#> (Def: 50) // Дистанция за преместване на обекта.
bb_health_time <#> (Def: 12) // HUD Съобщение за кръвта.
bb_roundtime <0/1> (Def: 9) // Време (в минути) на рунд (строителна фаза + защитна фаза)
bb_rounds <0/1> (Def: 4) // Общо рундове на карта.
bb_reset_blocks <0/1> (Def: 1) // Рестартират предметите всеки рунд.
bb_claim_mode <0/1> (Def: 0) // Включване на claim mode.
bb_claim_max <#> (Def: 6) // Изискване на максимален брой предмети, 0 = без лимит.
bb_give_nades <hsf> (Def: h) //Даване на гранати при избирането на оръжия h = HE, f = Flashbang, s = Smoke
bb_weapons <a-x> (Def: abcdeghijlmnqrstuvwx) // Кои да са оръжията в менюто.
Scout: a
XM1014: b
Mac-10: c
AUG: d
UMP45: e
SG550: f
Galil: g
Famas: h
AWP: i
MP5: j
M249: k
M3: l
M4A1: m
TMP: n
G3SG1: o
SG552: p
AK-47: q
P90: r
P228: s
Dual Elites: t
Fiveseven: u
USP: v
Glock18: w
Deagle: x
Команди:
+grab = Хващане на избраните предмети, докато се натиска копче. (Препоръчително е да се използва: "bind e +grab")
/guns = Отваря менюто с оръжия (CTтата могат да си сменят оръжията, докато тече времето за строене.)
/respawn = Команда за зомбитата, за да се възродят.
/fixspawn = Възраждане на оцеляващите по време на строителната фаза.
/help = Показва помощен HUD.
/rules = Показва правилата чрез HUD.
/round = Показва конкретния рунд. (Пример: Рунд 3 от 4)
Админ команди:
Say:
/respawns = Възражда всички умрели зомбита.
/fixspawns = Възражда всички умрели оцеляващи (само по време на строителната фаза)
Конзола:
bb_buildban <player> // Забраняване на играч да мести предмети.
bb_unbuildban <player> // Играча може да мести предмети отново.
bb_revive <player> // Възражда мъртав играч.
bb_swap <player> // Премества играч в противоположния отбор (и ги възражда)
bb_startround // Започване на рунда от по-рано. (завършване на строителната фаза)
removeaim // Премахва избрания предмет от игра, докато картата не се смени.
lockaim // Заключва/Отключва предмети на място.
Нормални способности на админите:
m = Преместване на предмети след строителната фаза.
n = Преместване на предмети, докато е мъртав.
o = Премахване на предмети.
p = Премахване на обекти, докато е мъртав.
q = Заключва/Отключва предмети
Карти, които са в пакета:
bb_megabuild4
bb_basement6
bb_classic11
bb_corners7
bb_crete3
bb_divided3
bb_frozen
bb_incline3
bb_infection2
bb_retribution5
bb_rooshin
bb_separation6
bb_septic4
bb_ultrabuild4
bb_lockout
Видео: YouTube - Awsomeness of PCShop Base Builder!‎
Credits: cs-bg.info
P.S. Раздробил съм го на 2 архива, защото лимита е 5МБ. За разархивиране маркирайте и 2-та файла преди екстракция!
Описание: Base Builder разделя рунда на две важни фази: Строителната фаза и защитаващата фаза. По време на строителната фаза, оцеляващите(survivors) (CTтата) трябва да работят като отбор, за да построят тяхната собствена база като гледат към предметите и задържат тяхното "+grab" копче. Предметите ще станат червени и прозрачни. Докато предмета е хванат, играча може да го мърда като гледа на там, на където иска да го премести.
Когато играча се задоволи с мястото на предмета, може да пусне неговото "+grab" копче и ще стане пак нормален предмет, докато не бъде местен отново. Админите имат способността да заключват/отключват части от мърдането на предметите чрез "lockaim" копче. Това прави избраният предмет много червен и неподвижен, and и ако се повтори функцията ще се върне пак към нормално състояние.
По време на строителната фаза, зомбитата (терористите) чакат и гледат базите на оцеляващите(CTтата) за възможно пространство и да планират тяхната атака. Типично, възродителната зона на зомбитата е разделена на две части: гледащата площ с прозорец, за да гледат базата и възродителната площ с "бариера", която е вратата, за да се отиде до площа на базата.
Когато строителната фаза приключи, защитната фаза започва. Когато това се случи, играчите ще получат 'hud' предупреждение и звук, и бариерата ще бъде премахната. Зомбитата ще имат определено количество време, за да убият оцеляващите. Оцеляващите трябва да пазят техните бази с избор на различни оръжия. Ако умрете като зомби, ще се възродите след 5 секунди, за да се върнете в боя, но ако умрете като оцеляващ, тогава трябва да изчакате до края на рунда.
Когато времето свърши и има живи оцеляващи, рунда свърши, оцеляващите побеждават, тогава отборите се разменят. Ако оцеляващите умрат по-рано, тогава зомбитата побеждават и отборите се разменят.
Стратегията за размяната на базите е следната: едните могат да ползват готова база, ако мислите, че е добре направена, или да я промените, за да стане по-добра. Или, можете да построите нова база.
Толкова по обяснението за какво е мода.
Преместване на предметите:
За да местите, гледайте към предмета и задръжте вашето "+grab" копче.
За да пусните, задръжте ляво копче.
За да издърпате, задръжте дясно копче.
CVAR-s:
bb_build_time <#> (Def: 150) // Време за строене на базата.
bb_zombie_health <#> (Def: 2500) //Кръвта на зомбитата.
bb_calc_maxbase <0/1> (Def: 0) // Калкулиране на правилото за максимално оцеляващи (общо ct-та / 3) = максимално на база) Изписва се на старта на рунда.
bb_tournament_mode <0/1> (Def: 0) // Премахване на баланса на отборите и "auto-joiner", за да направи надпреварата по-лесна.
bb_show_moving <0/1> (Def: 1) // Показва конкретният и предишният играч, който е местил предмета като се гледа към него.
bb_block_gravity <0/1> (Def: 0) // Пускане на предметите на земята. (предотвратяване на "въздушни" бази), позволява заклещване.
bb_pain_shock_free <0/1> (Def: 0) // Забранява на админите с възможността за кикване, за рушене на базите лесно както зомбитата.
bb_max_move_dist <#> (Def: 960) // Ако дистанцията е по-голяма от "#", тогава предмета няма да може да бъде избран.
bb_min_move_dist <#> (Def: 25) // Ако дистанцията е по-малка от "#", тогава предмета ще бъде престен до достанцията, която е настроена при "bb_min_dist_set" (помага са предотвратяването да се заклещи само)
bb_min_dist_set <#> (Def: 50) // Дистанция за преместване на обекта.
bb_health_time <#> (Def: 12) // HUD Съобщение за кръвта.
bb_roundtime <0/1> (Def: 9) // Време (в минути) на рунд (строителна фаза + защитна фаза)
bb_rounds <0/1> (Def: 4) // Общо рундове на карта.
bb_reset_blocks <0/1> (Def: 1) // Рестартират предметите всеки рунд.
bb_claim_mode <0/1> (Def: 0) // Включване на claim mode.
bb_claim_max <#> (Def: 6) // Изискване на максимален брой предмети, 0 = без лимит.
bb_give_nades <hsf> (Def: h) //Даване на гранати при избирането на оръжия h = HE, f = Flashbang, s = Smoke
bb_weapons <a-x> (Def: abcdeghijlmnqrstuvwx) // Кои да са оръжията в менюто.
Scout: a
XM1014: b
Mac-10: c
AUG: d
UMP45: e
SG550: f
Galil: g
Famas: h
AWP: i
MP5: j
M249: k
M3: l
M4A1: m
TMP: n
G3SG1: o
SG552: p
AK-47: q
P90: r
P228: s
Dual Elites: t
Fiveseven: u
USP: v
Glock18: w
Deagle: x
Команди:
+grab = Хващане на избраните предмети, докато се натиска копче. (Препоръчително е да се използва: "bind e +grab")
/guns = Отваря менюто с оръжия (CTтата могат да си сменят оръжията, докато тече времето за строене.)
/respawn = Команда за зомбитата, за да се възродят.
/fixspawn = Възраждане на оцеляващите по време на строителната фаза.
/help = Показва помощен HUD.
/rules = Показва правилата чрез HUD.
/round = Показва конкретния рунд. (Пример: Рунд 3 от 4)
Админ команди:
Say:
/respawns = Възражда всички умрели зомбита.
/fixspawns = Възражда всички умрели оцеляващи (само по време на строителната фаза)
Конзола:
bb_buildban <player> // Забраняване на играч да мести предмети.
bb_unbuildban <player> // Играча може да мести предмети отново.
bb_revive <player> // Възражда мъртав играч.
bb_swap <player> // Премества играч в противоположния отбор (и ги възражда)
bb_startround // Започване на рунда от по-рано. (завършване на строителната фаза)
removeaim // Премахва избрания предмет от игра, докато картата не се смени.
lockaim // Заключва/Отключва предмети на място.
Нормални способности на админите:
m = Преместване на предмети след строителната фаза.
n = Преместване на предмети, докато е мъртав.
o = Премахване на предмети.
p = Премахване на обекти, докато е мъртав.
q = Заключва/Отключва предмети
Карти, които са в пакета:
bb_megabuild4
bb_basement6
bb_classic11
bb_corners7
bb_crete3
bb_divided3
bb_frozen
bb_incline3
bb_infection2
bb_retribution5
bb_rooshin
bb_separation6
bb_septic4
bb_ultrabuild4
bb_lockout
Видео: YouTube - Awsomeness of PCShop Base Builder!‎
Credits: cs-bg.info
P.S. Раздробил съм го на 2 архива, защото лимита е 5МБ. За разархивиране маркирайте и 2-та файла преди екстракция!