- Joined
- Jan 13, 2010
- Messages
- 332
- Reaction score
- 232
Здравейте,
това е декомпилация на вече доста популярния сървър 99.6XT.
Това е сорс код, генериран през Hex-Rays. Генериран е заедно с .pdb файла, за това съдържа имена на променливи, методи и т.н.
Декомпилацията е идеална за писане на custom неща към сървъра, както и за разбиране на работата на оригиналния сървър. Подходящо за прохождащи програмисти, които искат да създават собствени неща в сървъра си.
Офсетите са идентични с този сървър :
[Release] DarksTeam MuServer 0.99.60/62T (1.0M) Beta 2
Декомпилацията не включва работата на @DarkMaster, и няма нищо общо с нея. Експортната е от чисти файлове без customs.
Update :
Офсети на ГС за struct OBJECTSTRUCT, който държи променливите за героя:
това е декомпилация на вече доста популярния сървър 99.6XT.
Това е сорс код, генериран през Hex-Rays. Генериран е заедно с .pdb файла, за това съдържа имена на променливи, методи и т.н.
Декомпилацията е идеална за писане на custom неща към сървъра, както и за разбиране на работата на оригиналния сървър. Подходящо за прохождащи програмисти, които искат да създават собствени неща в сървъра си.
Офсетите са идентични с този сървър :
[Release] DarksTeam MuServer 0.99.60/62T (1.0M) Beta 2
Декомпилацията не включва работата на @DarkMaster, и няма нищо общо с нея. Експортната е от чисти файлове без customs.
Update :
Офсети на ГС за struct OBJECTSTRUCT, който държи променливите за героя:
#define gObjOffset 0x653DBF8
#define ItemAttributeOffset 0x9043BBC
#define gObjSize 0x1570
#define gObjmIndex 0x0
#define gObjConnected 0x4
#define gObjAccountId 0x64
#define gObjName 0x6F
#define gObjLvl 0xA0
#define gObjZen 0xB4
#define gObjStr 0xB8
#define gObjAgi 0xBA
#define gObjEne 0xBE
#define gObjVit 0xBC
#define gObjCtl 0x1C4 //gObj Authority
#define gObjClass 0x9C
#define gObjCmd 0xDC
#define gObjLevelUpPoints 0xA4
Attachments
Last edited: