[Help] Как да направя това

<?php
if ((isset($_SESSION['pass'])) && (isset($_SESSION['user'])))
{
$account=$_SESSION['user'];

$credits=mssql_fetch_row(mssql_query("Exec Xcredits '$account','0'"));
$credits=number_format($credits[0],'','',',');

i tuka Your Current Credits are : $credits .. bi trqqlo da stane
 
  • Like
Reactions: master
С много учене на php i MySQL ;)

мдаа...точно на MySQL (rofl)

и как пък реши, че е с много учене? аз съм начинаещ в тая свера и ще се справя...като гледам е елементарно :)
 
<?php
if ((isset($_SESSION['pass'])) && (isset($_SESSION['user'])))
{
$account=$_SESSION['user'];

$credits=mssql_fetch_row(mssql_query("Exec Xcredits '$account','0'"));
$credits=number_format($credits[0],'','',',');

i tuka Your Current Credits are : $credits .. bi trqqlo da stane
да посъкратим.. и пооправим
PHP:
if (@$_SESSION['user']) {
        $row=mssql_fetch_row(mssql_query("Exec Xcredits '".$_SESSION['user']."',0"));
        echo number_format($row[0]);
}
 
  • Like
Reactions: master
Омг,учи се MSSQL а не MySQL (rofl)
 
Омг,учи се MSSQL а не MySQL (rofl)
Ох горките ми .. до такава степен ли има значние .. защото толкова Indeph ще стигнеш в което и да е от тях за да усетиш разликата..
 
Благодаря за отговотите кредитите станаха ама зена как да го направя да се вижда там? Това го видях в relaxmu показва зена от банката.
 
Ох горките ми .. до такава степен ли има значние .. защото толкова Indeph ще стигнеш в което и да е от тях за да усетиш разликата..

ти какво се опитваш да ми кажеш, че My SQL и MS SQL са 2 едни и същи понятия?
 
С много учене на php i MySQL ;)
хмм MySQL незнаех че там се правят датабазите на сървъра вземи си поправи поста че ще се смеят много (shit) .. :chair:
 
ти какво се опитваш да ми кажеш, че My SQL и MS SQL са 2 едни и същи понятия?
Момче, младо.
Разликите в синтаксиса на mysql и mssql се определят единствено от таговете ограждащи елементи и променливи и от "escape" slasha ('', \'). (като изключим дребните разлики..)