[Help] WorldEditor/Game Object problem

LasTCursE

Active Member
Joined
Jun 5, 2013
Messages
160
Reaction score
42
Здравейте,

Имам един много досаден проблем,
Когато даден Object е завъртян на дясно и променя Size от 1 към нещо друго и всичко работи перфектно,
Когато обаче направя същото нещо с Object обърнат на ляво, вместо той да се смали/увеличи на размер той си остава като size 1 но се сплесква или издължава според това което съм задал..

(В едитора всичко изглежда нормално, но в играта е мазало..)
5.JPG


Реално на едната страна Scale си смалява и хоризонтал и вертикал и обджекта изглежда нормално, на другата смалява само вертикала по някаква причина..

Някой има ли идея защо подяволите го прави това и как мога да го фиксна?

97D+99i / WorldEditor 3.0

Мерси предварително.
 

LasTCursE

Active Member
Joined
Jun 5, 2013
Messages
160
Reaction score
42
Мисля, че открих проблема,
Сега остава и някой да ми помогне с решението..

На първия screenshot е .obj файла на самата карта с коректните стойности

objfile.JPG

На 2рия скрийншот е WorldEditor-a, но тук обаче Z и Y values са объркани,
editor.JPG

Което обяснява защо се получава така..
Има объркване в това как работи самата функция за смаляване и това как самия едитор го презентира в прозореца..

Когато го показва в preview-a и го запазва едитора ползва правилните стойности, но когато опре до Scale на обект обърнат с широката част към Y той не намалява реално Y защото тази стойност е записана като Z (Което уж трябва да е височина) или в общи линии е мазало..

Някой които разбира повече от мен от програмиране може ли да го оправи, не ми се вижда като особено много работа, просто трябва да се сменят самите стойности в функцията, но нямам идея как и къде за да го направя сам..

Pls some help :
 

dota-sdso

Well-Known Member
Joined
Apr 30, 2014
Messages
590
Reaction score
821
По принцип между това как го показва и това как го обработва може да няма нищо общо и най-вероятно в конкретният случай няма. С други думи визуалното (потребителско) форматиране на числата реално се пресмята и запазва в double.

Това се надявам да ти помогне:
Source МU World Editor 0.7-> https://code.google.com/archive/p/wodegongjubao/source/default/source
 
  • Like
Reactions: LasTCursE

LasTCursE

Active Member
Joined
Jun 5, 2013
Messages
160
Reaction score
42
Знам за source кода, обаче той нали е за 0.7 версията, а тя не може да запазва .obj файловете въобще.. :/

другото интересно което открих е, че това май не е и въобще въпрос до едитора..
Защото пробвах да сложа този скин на Davias при мен на 97Д, понеже в новия град които правя се опитах да сложа някои обекти които има и в него и не излизаха като хората, но в снимките които е направил автора на скина очевидно същите работят идеално при него.. и резултата беше същия..

Един и същи скин, различни версии = различен резултат..
Което ме кара да мисля, че може и да не е това проблема а да има и нещо някъде другаде..
47294730