lubo55
DTeam™
- Joined
- Oct 27, 2008
- Messages
- 276
- Reaction score
- 36
Давам една идея, която ще е от полза на всички.
В DTData/Rates да може да се контролира:
Jewel Of Soul Success Rate With NO luck (защото сега има само с Luck)
Jewel Of Life Success Rate (защото сега има само Fail Rate)
+10 Success Rate (два избора с Luck и без Luck) - това важи и за +11 Success Rate
1 Level Wings Success Rate (защото сега има само 2 Level)
Предложение 2 е крайното решаване на проблема с Mana Shield.
Предложение 3 е DTData/Common - както има StartingZen (с колко зен да започва новият герой), така да се направи и с колко статс.
Пример: bkStartingStr = 100, bkStartingAgi = 50, bkStartingVit = 20, bkStartingEne = 10.
Така за всичките раси, за да може да се контролират началните точки за новосъздадените герои.
Предложение 4 е както има Guard Text - да се раздели SkyEventGuardText, QuestGuardText.
В DTData/Rates да може да се контролира:
Jewel Of Soul Success Rate With NO luck (защото сега има само с Luck)
Jewel Of Life Success Rate (защото сега има само Fail Rate)
+10 Success Rate (два избора с Luck и без Luck) - това важи и за +11 Success Rate
1 Level Wings Success Rate (защото сега има само 2 Level)
Предложение 2 е крайното решаване на проблема с Mana Shield.
Предложение 3 е DTData/Common - както има StartingZen (с колко зен да започва новият герой), така да се направи и с колко статс.
Пример: bkStartingStr = 100, bkStartingAgi = 50, bkStartingVit = 20, bkStartingEne = 10.
Така за всичките раси, за да може да се контролират началните точки за новосъздадените герои.
Предложение 4 е както има Guard Text - да се раздели SkyEventGuardText, QuestGuardText.
Last edited: