[Release] DarksTeam MuServer 97d+99i Beta 43.3

Давам една идея, която ще е от полза на всички.

В DTData/Rates да може да се контролира:

Jewel Of Soul Success Rate With NO luck (защото сега има само с Luck)
Jewel Of Life Success Rate (защото сега има само Fail Rate)
+10 Success Rate (два избора с Luck и без Luck) - това важи и за +11 Success Rate
1 Level Wings Success Rate (защото сега има само 2 Level)

Предложение 2 е крайното решаване на проблема с Mana Shield.

Предложение 3 е DTData/Common - както има StartingZen (с колко зен да започва новият герой), така да се направи и с колко статс.
Пример: bkStartingStr = 100, bkStartingAgi = 50, bkStartingVit = 20, bkStartingEne = 10.
Така за всичките раси, за да може да се контролират началните точки за новосъздадените герои.

Предложение 4 е както има Guard Text - да се раздели SkyEventGuardText, QuestGuardText.
 
Last edited:
Operating System: Windows 10 Pro (32bit)
Processor: Pentium 4 (2 x 3.40 GHz)
Phisical RAM: 1.5GB (DDR)
SQL Server 2016 CTP2-x86 (Community Technology Preview 2.2)
Good Work on the Project.
(y)

8271121t.jpg
 
Бъгват се гилдийте като влезнат 35 човека и не изписва някои хора итреа да се разваля и прави на ново.
Това може ли да се оправи или да се сложи нещо като лимит макс 30 или 35 човека да може да влизат?

Също така ако може да се сложи опцията /pkclear да иска 10мил. X total kills

и опция /clearskillls
 
Откакто сложи това за макс хора в гилдийте ми се бъгва гилдийте в сървъра след известно време примерно 1 ден от както е пуснат сървъра.
Като някои се опита да влезе в някои гуилд му изписва това съобщение:
8361843g.jpg


Като спра и пусна сървъра се оправя. И след време пак се бъгва и става така и никои не може да влиза в гилдий.


На съобщението пише: The guild master is too busy to approve your request to join the guild.
Въпреки че няма /request off

Това може ли да се оправи?
 
Перфектно, браво за добрата работа.
 
DarkMaster, this week my players have been testing files and discovered a few bugs that must be fixed:
-BOK's drops best items too frequently (luck rate dd, luck rate reflect, etc.)
-Zen & points for new players is not working. I had to create a job in SQL to replace it
-Min & max options for excellent items dropped from BOK's is not working too. For example, if I put 2 in min and max values at the same time, it won't drop 2 options items everytime, instead, sometimes it drops 3 options items
And, some suggestions from my players were these:
-Make a command that a GameMaster can give credits to players, so they can buy VIP in the game. Like winning an event or something
-Make NPC buff duration configurable. 60 seconds is nothing but useless thing for most of the players. And it would be cool if we can make damage & defense buffs more "powerful", for example, a newly created character with 25 points in all status, can deal 200-300 dmg to devias monsters and resist leveling up there, for at least 10 minutes, but players who have 3 resets or more can't use npc buffs anymore
I hope my bug reports & suggestions were useful for you. Greetings!