[Help] Как да премахна предмет в warehous-a/инвентара на играч ?

Pok4

Member
Joined
Feb 8, 2022
Messages
105
Reaction score
1
Здравейте,

Имам просто питане, но нека обясня какво правя...
Искам да направя продажба на предмети от инвентара на даден играч, който вече е създаден. Имаме скриптове за инвентар и warehouse и функции от рода на Iteminfo, itemimage. Има туултип и всичко работи.

Добавил съм до tooltip-a data-hex="" и между кавичките седи hex-a на даден предмет.
С jquery взимам стойността на дата атрибута и го вкарвам в ajax заявка.
До тук добре, но сега идва въпроса ми ... Как да премахна предмета на този играч ? Искам да го преместя в нещо като virtual vault и да седи там, докато се продава...
Не знам как да извадя предмета от инвентара и за това питам тук. Може ли да ми дадете прост пример с php как да извадя този хекс от инвентара на играча ?
В ajax-a има проверка дали даден предмет вече е наличен в даден инвентар, така:
Code:
if(!in_array($item_hex,$items)) {
                echo 'item not yours';
                return;
            }

От hex нищо не разбирам... За това питам тук.

Имам и функция smartsearch и вероятно ще я ползвам по-нататък, когато искам да върна предмета на играча в неговия инвентар, ако не се е продал...
Иначе това което целя е след клик, да се изкара popup и играча да зададе кредити които иска за него. След което се премества в market-a и седи там докато не се продаде или не се вземе обратно.

В маркета ще има следните sql колони:

id (auto increment)
item_hex (хекса на предмета)
date_added (добавен на)
credits_req (работи с кредит системата)
char_seller (героя който продава)
 

r00tme

Member
Joined
Feb 4, 2021
Messages
73
Reaction score
63
Има такива готови функции не е нужно да пишеш нови, виж в релийснатите тук лепове.
 

Pok4

Member
Joined
Feb 8, 2022
Messages
105
Reaction score
1
Страх ме е да не объркам нещо с инвентара на играча и да карам колегата ми да си добавя пак предметите..
Видях това:
Code:
if (preg_match("/{$item_serial}/i", $mycuritems)) {
        $empty           = "FFFFFFFFFFFFFFFFFFFF";
        $mynewitems      = str_replace($item_serial, $empty, $mycuritems);

Това ли е начина ? Ако заменя хекса с тези FFFF-та, ще стане ли така ? Смисъл, да остане празно пространство в инвентара където е предмета ?
Ами ако предмета вече е сложен в слотовете горе ? Смисъл ако helm-a си е на мястото и го заменя с тези FFF-та дали ще бъде ок ?

OFF:
Ние платихме за функции... Разделихме си по 25$ (общо 50$) и пак има някои неточности. От DTWEB както бях писал имаше проблеми.
Едни хора ни искаха 450$ за нови MVC кодирани функции работещи с XML, но това е непосилно за нас. Тези сега са специални за С6 Е3, но има неточности с ancient предметите и се надявам да ги оправя...
 

r00tme

Member
Joined
Feb 4, 2021
Messages
73
Reaction score
63
Още ли има хора, които вземат пари за нещо безплатно? Няма какво да те е страх, пусни си сървър локално и си работи. Така се учи човек, проба-грешка. Иначе, за хекса да намираш предмета заместваш с F и това е.

Анциентите се гласят според всеки сървър. Няма такова нещо като универсален уеб. Както няма и стадартни МуОнлайн сървъри... всички е кустом.
 

Pok4

Member
Joined
Feb 8, 2022
Messages
105
Reaction score
1
Благодаря, че ми потвърди, утре ще тествам...

OFF:
Дадоха ни демота и са наистина добре кодирани, не съм ги виждал на друго място. Собственик е дори на едни Mu темплейти. (https://mu.templstock.com/en/)
Имат собствен MUCMS - https://slow.droidesmuonline.com/

Демо от инвентара:
unknown.png


Демо от кода:
unknown.png

Дискорда му е cMuServices#0823

Момчето си разбира, обаче си иска и доста пари за разработките...