[Guide] Как да направим Spawns

Doomer

New Member
Joined
Jan 9, 2011
Messages
9
Reaction score
7
Нека да започнем.
Влизате в C:\ или D:\ (където ви се намират файловете) и отваряте MonsterSetBase.txt и отивате в края на файла и добаяте това :
//Custom

В началото ще трябва да знаете номера на картата.
Ето и номерата на картите :

0 = Lorencia
1 = Dungeon (Dungeon1, Dungeon2, Dungeon3)
2 = Devias
3 = Noria
4 = LostTower1 - LostTower7
5 = Exile
6 = Arena
7 = Atlans
8 = Tarkan
9/32 = Devil Square (9 = DS 1, DS 2, DS 3, DS 4) (32 = DS 5, DS 6)
10 = Icarus
11 = Blood Castle 1
12 = Blood Castle 2
13 = Blood Castle 3
14 = Blood Castle 4
15 = Blood Castle 5
16 = Blood Castle 6
17 = Blood Castle 7
18 = Chaos Castle 1
19 = Chaos Castle 2
20 = Chaos Castle 3
21 = Chaos Castle 4
22 = Chaos Castle 5
23 = Chaos Castle 6
24 = Kalima 1
25 = Kalima 2
26 = Kalima 3
27 = Kalima 4
28 = Kalima 5
29 = Kalima 6
36 = Kalima 7 (Lost Kalima)
30 - Valley of Loren
31 = Land of Trials
33 = Aida
34 = Crywolf Fortress
37 = Kantru
38 = Kantru 2
39 = Kantru 3
40 = Silent Map
41 = Barracks of Balgass
42 = Balgass Refuge
45 = Illusion Temple 1
46 = Illusion Temple 2
47 = Illusion Temple 3
48 = Illusion Temple 4
49 = Illusion Temple 5
50 = Illusion Temple 6
51 = Elbeland
52 = Blood Castle 8
53 = Chaos Castle 7
56 = Swamp of Calmness
57 = Raklion
58 = Raklion Boss
62 = Village´s Santa
63 = Vulcanus
64 = Duel Arena
65~69 = Doppelganger
69~ 72 = Empire Fortress

След това ще трябва да знаете ID MONSTER (може да се намери в C:\ или D:\********\Data\Monster.txt

Да кажем Shadow (той е номер /ID 36)
След това ще ви трябват координатите X - Y, нека да кажем 178 126 и Spawn-а да се намира в Devias напишете следното :

//Custom
36 2 10 178 126 -1 10

36 = Monster ID
2 = Map / Карта (в този случай е Devias)
10 = Monster moving
178 126 = Coordinates X - Y
-1 = Optional
10 = Number of Monster

След това ще може да добавяте колкото искате Spawn-ове , но не и две чудовища на едни и същи координати.
И вече когато свършите да добавяте Spawn-ове ще трябва да добавите
end
Така че да изглежда по следния начин :

//Custom
36 2 10 178 126 -1 10
end

Ето ви един пример :

Code:
//Custom
36 2 10 178 126 -1 10
36 2 10 175 120 -1 10
36 2 10 180 126 -1 10
end
 
Last edited:
Ползвам файловете на Dark Steam и в монстер бейса имам повече опции за променяне някой може ли да ми кажи коя какво прави.Благоадря :)

67 6 10 57 69 0 0 10 5 //10 Metal Balrog 6 63 93
 
Ползвам файловете на Dark Steam и в монстер бейса имам повече опции за променяне някой може ли да ми кажи коя какво прави.Благоадря :)

67 6 10 57 69 0 0 10 5 //10 Metal Balrog 6 63 93

67 6 10 57 69 0 0 10 5 //10 Metal Balrog 6 63 93

Тези 2 0-ли попринцип са за втори спаун, например единия спаун е на първите координати, а другия е на тези цифри които ще промениш със тези 2 0-ли.. схвана ли?
Може да го направиш и така че да продължава в редица спаунът ето пример: 67 6 10 57 69 57 79 10 5//10 Metal Balrog
 
Last edited:
2-ката координати реално описват квадрат. В зависимост, кои точки на квадрата вземеш, сървъра ще ги интерпретира различно - или ще направиш права линия с монстъри или квадратен спот (пръснат). Ако координатите са еднакви ще получиш точка - ще се раждат всички на 1 място :)
 
2-ката координати реално описват квадрат. В зависимост, кои точки на квадрата вземеш, сървъра ще ги интерпретира различно - или ще направиш права линия с монстъри или квадратен спот (пръснат). Ако координатите са еднакви ще получиш точка - ще се раждат всички на 1 място :)

Точно така е ! Това са x-y координата в какъв радиус да обикалят след като се родят в първата посочена точка. Ако слагаш повече животинки на едно място ( събран спот) можеш да го ползваш да не ти се бъгват например 10 10 и така.. А това -1 си писал "Optional" това е посоката, която ще гледа животното след като се роди в случая -1 е рандъм.
 
Last edited: