[Help] Въпрос отностно Expanded inventory [request]

Pok4

Member
Joined
Feb 8, 2022
Messages
105
Reaction score
1
Здравейте,

Някой има ли функция написана на PHP за Expanded inventory #1 и #2 ?
Трябва ми, тъй като искам да разширя маркета, който разработвам и да може и от там да се продават айтъми :)

Ако може направо някаква функция или да ме насочите какво да правя, за да стигна до там ...
В момента може да се продават айтъми от инвентара и warehous-a, но както написах, искам и от exp инвенторито да може...
Знам, че трябва да селектирам Inventory от Character таблицата и да правя нещо с нея, но не знам какво...
Имаме DMNCMS nulled, но там има това:
Code:
        public function load_inventory($inv = 1, $server = '')
        {
            $server = ($server == '') ? $this->session->userdata(['user' => 'server']) : $server;
            $items_array = str_split($this->Mcharacter->char_info['Inventory'], $this->website->get_value_from_server($server, 'item_size'));
            $inventory = [];
            $items = [];
            $loop = [12, 76]; //default inv
            if($inv == 2)
                $loop = [76, 108]; //store
            if($inv == 3)
                $loop = [108, 140]; //exp inv 1
            if($inv == 4)
                $loop = [204, 236]; //exp inv 2
            for($a = $loop[0]; $a < $loop[1]; $a++){
                $inventory[$a] = !empty($items_array[$a]) ? $items_array[$a] : str_pad("", $this->website->get_value_from_server($server, 'item_size'), "F");
            }

Гледах, гледах и нищо не ми дойде на ума... Може би в по-късен етап мога и да разбера сам какво да правя, но за сега реших да пиша тук, тъй като може някой да ме насочи...
Ако знаете някой уеб, който е релийзнат тук, може да го споделите ако има функциите, които ми трябват...
 

r00tme

Member
Joined
Feb 4, 2021
Messages
73
Reaction score
63
Ами щом имаш функция, която вече работи с инвентар. Просто направи още един инвентар и я накарай да чете и от него. На практика това ще е виртуален инвентар, който съществува само в уебсайта. Не е казано, че трябва да ги разпределяш като оригиналният съндък дори, аз лично не бих не е нужно.

Пояснявам.. Оригиналният съндък ти е 8x15=120 клетки, но реално можеш да сложиш определен брой предмети в зависимост от тяхната големина x*y, нали така. За уеб съндък аз бих си ги направил всеки предмет да взема по една клетка. Винаги можеш да увеличиш големината на клетката, така че да е видим предмета (отделно имаш и тултип така че даже не е нужно да увеличаваш), да не говорим че ще можеш да направиш странициране и добавиш десетки такива без да се интересуваш от големината на даден предмет. Единственото, което ти трябва да знаеш е на кой клетка е сложен предмета. И това е лесно като имаш хекс с определена сдължина в базата примерно 100 предмета (10x10 съндък) са ти хекса на един предмет *100.

Иначе мисля, че @Dea7h беше правил нещо такова както и @RaFa, но там е с javasrcipt и освен ако не си наясно с езика трудно ще можеш да го откраднеш. То ако ти е ясно толкова, ще си го напишеш сам :D.
 
Last edited:

Pok4

Member
Joined
Feb 8, 2022
Messages
105
Reaction score
1
Афф... Разбрах те, но от части.
Видях тази тема - https://tu servermu.com.ve/index.php?topic=47720.0 (линка се крие, не знам явно имате някакви проверки за тях)

Мисля, че warehouse е 120 (В скрипта цикъла се върти на 119), а инвентара е 64 и цикъла върти на 63.
Аз обаче искам да взема предметите, които са в EXP inventory 1 и 2 и на тях ще задам просто class="item_sell" и data атрибути + туултип.
Обаче не знам какво да правя, за да стигна до тези предмети там...Не знам какво да правя с циклите.. Сложно е, тъй като се броят разни неща...
(не ги разбирам какви са, тъй като скриптовете, които ползвам са малко дървени)

Може би трябва да се направи проверка и да започне от 64 нататък някакси да чете... Така си мисля, но може и да бъркам...
Аз чаткам и джаваскрипт, както и jquery, но само дотам.. Сега нали е модерно React...vue js и т.н.. Хал хабер си нямам от тях...
Ако може някой от 2-мата, които си цитирал да хелпне ще е супер :)
 

r00tme

Member
Joined
Feb 4, 2021
Messages
73
Reaction score
63
Съндъка винаги са 8 хоризонтални клетки и 15 вертикални = 120 клетки. Ти нали казваш, че имаш готова фукнция на работещ маркет, който взема предметите от инвентар и съндък и просто искаш да направиш 2-3+ уеб съндъци в които да ги депозираш и после прибираш. Просто ползвай текущата функция за депозит и прибиране на предмета.

Представи си площ с 120 клетки всяка е с дължина 64 F-a, правиш си една картинка с 10x10 такива клетки примерно... и в базата създаваш варбинари (тука е въпрос пак на гледна точка, може и да е стринг) с такава дължина 64 F-a *100 нали така. Това ти е съндъка, после лесно, кликат на съндъка в сайта знаеш кой индекс е посочил, търсиш в съндъка този индекс и така.

В цикъла се върти до 119 сигурно щото почват от индекс 0, въпрос на имплементация или както имаме едно предаване "въпрос на гледна точка"
 
Last edited:

Pok4

Member
Joined
Feb 8, 2022
Messages
105
Reaction score
1
Не, може би не ме разбра :D
Expanded inventory се отключва с куест и там можеш в играта да слагаш предмети, има ги в по-новите сезони..
Мен лично моя колега ми даде някакъв бокс и аз го "изпих" и ми се отключиха възможностите да отварям Expanded inventory.
Те са активни май след 50 левъл, той изрично ме попита кой левъл съм...

Та аз искам да стигна точно до тези Expanded inventory.
Има начин, тъй като в момента в DMNCMS ги имаме и може да се продават от там предмети...
 

DarkMaster

Administrator
Staff member
Joined
Apr 8, 2008
Messages
2,463
Reaction score
11,146
Вместо loop от 0 до 75 (76), правиш от 0 до 235 (236).

0-75 = Main inventory (76)
76-107 Personal Store (108)
108-139 Expanded inventory 1 (140)
204-235 Expanded inventory 2 (236)

Същото важи и за Expanded warehouse (0-119 (120) и т.н.).
 
  • Love
  • Like
Reactions: Pok4 and r00tme

r00tme

Member
Joined
Feb 4, 2021
Messages
73
Reaction score
63
Аз не съм работил с тои инвентар, не ми се налагало. Но бих си пуснал един едитор да го хвана къде е . Както каза Дарка ще въртиш всичко не само инвентар демек целия хекс.

Най-лесно се хваща с едитор откъде в целият хекс започва тоя "Expanded Inventory". Всичко ако ти е празно, слагаш един предмет там и ще видиш откъде започва да брои.
 

r00tme

Member
Joined
Feb 4, 2021
Messages
73
Reaction score
63
Вместо loop от 0 до 75 (76), правиш от 0 до 235 (236).

0-75 = Main inventory (76)
76-107 Personal Store (108)
108-139 Expanded inventory 1 (140)
204-235 Expanded inventory 2 (236)

Същото важи и за Expanded warehouse (0-119 (120) и т.н.).
Ей това е перфектният отговор, чак ме засърбя да го имплементирам ама бързо ми мина :D
 

Pok4

Member
Joined
Feb 8, 2022
Messages
105
Reaction score
1
Благодаря за отговорите!

Ето какво стана сега:
https://i.ibb.co/McBj7Y1/image.png


Пробвах както казахте с 236, но излизат и другите предмети от инвентара и от personal store-a...

Как да изрежа другите неща ? Смисъл, да почне да чете от някъде и да продължи до 236 и без да минава нататък ?
 

r00tme

Member
Joined
Feb 4, 2021
Messages
73
Reaction score
63
ДМН кода е дал решение на проблема. Дарка също ти каза откъде докъде са съндъците.
 
Last edited:

Dea7h

Admiral General Aladeen
Joined
Jan 16, 2009
Messages
1,189
Reaction score
426
32 или 64 колкото са дълги предметите режеш от 0 до 76*32 и това ти мейн инвентара ийзи