Благодаря Дарк. Пробвах ги на ММТ имат проблем с лоши пакети на ГеймСървъра. За това искам някой да ми направи стабилни, за да нямам проблеми с играчите, целта не ми е печалба от сървъра, фирмата ми изкарва досатъчно. Просто съм любител на тази игра от малък.
Благодаря Дарк. Пробвах ги на ММТ имат проблем с лоши пакети на ГеймСървъра. За това искам някой да ми направи стабилни, за да нямам проблеми с играчите, целта не ми е печалба от сървъра, фирмата ми искарва досатъчно. Просто съм любител на тази игра от малък.
Game Server може да бъде crash-нат (ако мога така да се изразя набързо) чрез изпращането на "лоши" пакети към него, които той не може да разпознае и/или обработи (ако пак мога така да се изразя набързо, примерно), което кара приложението да запази последните промени преди получаването на тези пакети и да се затвори за да предотврати по-нататъшни нежелани резултати. Дано си ме разбрал, въпреки може би леко объркващото обяснение.
Файловете работят определено време, след което почва да изписва някаква грешка мисля че беше L2, C:\MuServer projects ......
и не позволяваше на хората да влизат, след което трябваше да рестартирам Гейм Сървъра. И го правеше на 16-20 часа.
За да не ти пращат "лоши пакети" и каквото и да е било, сървъра не трябва да приема такива в чист вид. Комуникацията клиент-сървър трябва да е криптирана, стандартните ключове на уебзен да се подменят често и така нататъка.
Като за начало ти трябва хубав античийт, прокси през което да се филтрират пакетите и пренасочва трафика и още еин куп нещица, които не са свързани със самият сървър.
PS: колко от вас променят стандартните Dec2.dat и Enc1.dat за които отдавна има готови кракери и снифери? 90% от вас даже не знаят тези 2 файла за какво служат.
В случая е по-разумно да се коригират пропуските директно в гейм сървъра, тъй като съществува риск античийта да бъде заобиколен.
Не е редно да дадеш трейд на NPC и гейм сървъра да го приеме (бърз пример на един от многото пропуски).
В случая е по-разумно да се коригират пропуските директно в гейм сървъра, тъй като съществува риск античийта да бъде заобиколен.
Не е редно да дадеш трейд на NPC и гейм сървъра да го приеме (бърз пример на един от многото пропуски).
До но и за едното и за другото се искат доста знания и умения, за направата на добър античийт и за фиксване на бъговете в самият сървър. Искат се много тестове, време и то не от програмисти в кавички.
Затова ще чакат твоят сървър сезон 2, ти имаш опит и знаеш какво и как трябва да се фиксне.