[AD] MuMe S6 Exp: 35x Drop: 30%

gabe

New Member
Reaction score
0
oDCAAv7.gif

EN - English

The project, called MUOnline.me, is designed for people who appreciate:

• Stability
  • A sense of support from the Administration
  • Nice atmosphere
  • Good long-lasting fun at the highest level
All these above features are the strengths of the MUOnline.me project, which is targeted to a wider audience.

We have not been here since yesterday!

We have many years of experience and, as a result, we know the needs of players very well.

However, nobody is perfect, that's why we encourage you to register and download our official client right now.

We welcome proposals for improving settings or reporting any shortcomings on our part, everyone who wants to get to know and see what we have prepared for you is cordially invited!

WE'RE CURRENTLY ONLINE!
JOIN US TODAY!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ES - Español

El proyecto MUOnline.me está diseñado para personas que aprecien:

• Estabilidad
  • Buen soporte de parte de la Administración
  • Buen ambiente
  • Diversión en todo momento
Todas éstas características son fortalezas del proyecto MUOnline.me, el cual apunta a un público exigente.

No estamos aquí desde ayer...

Tenemos años de experiencia y por lo tanto, sabemos lo que el público quiere. De todos modos nadie es perfecto, es por eso que te invitamos a que formes parte de nuestro proyecto registrandote y descargando nuestro cliente oficial.

Apreciamos propuestas para mejorar nuestras configuraciones o reportes de algo que esté mal de nuestra parte, todo aquel que quiera ver lo que tenemos preparado para el público está coordialmente invitado!

SERVIDOR ONLINE!
ÚNETE A NOSOTROS AHORA!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PT - Portugues

O projeto MUOnline.me é projetado para pessoas que apreciam:

• Estabilidade
  • Bom apoio da Administração
  • Bom ambiente
  • Diversão em todos os momentos
Todas essas características são pontos fortes do projeto MUOnline.me, que visa um público exigente.

Nós não estamos aqui desde ontem...

Temos anos de experiência e, portanto, sabemos o que o público quer. De qualquer forma, ninguém é perfeito, é por isso que convidamos você a se tornar parte de nosso projeto registrando e baixando nosso cliente oficial.

Agradecemos propostas para melhorar nossas configurações ou relatórios de algo que é errado da nossa parte, qualquer pessoa que quer ver o que preparamos para o público é convidada de forma coordenada!

SERVIDOR ONLINE!
JUNTE-SE A NÓS AGORA!

www.muonline.me
www.forum.muonline.me

TvzFgwF.png