[Release] DarksTeam MuServer 0.99.60/62T (1.0M) Beta 15

Bug report от играч в ANHIMU:
Ако съм женен и моя партньор е в Икарус мога да се телепортирам там без крила и динорант.
 
  • Like
Reactions: DarkMaster
Вече и с поддръжка на още една версия - Season 2, като към този момент се обмисля поддръжка на 2 клиента - със и без Cash Shop.
Част от "новото":
- Kanturu event
- Жълта опция (Jewel of Harmony), заедно с комбинациите към нея
- Red, Green & Blue Ribbon Box
- Pink, Red & Blue Chocolate Box
- SD Potion (small, medium & large)
- 2 нови магии (Infinity Arrows & Fire Scream)
- Halloween Event (Pumpkin, Jack O'Lantern Blessings, Wrath, Cry, Food & Drink)
 

Attachments

  • Screen(02_26-10_56)-0000.jpg
    Screen(02_26-10_56)-0000.jpg
    679.5 KB · Views: 124
  • Screen(02_26-10_57)-0002.jpg
    Screen(02_26-10_57)-0002.jpg
    764.1 KB · Views: 123
  • Screen(02_26-10_59)-0004.jpg
    Screen(02_26-10_59)-0004.jpg
    710.8 KB · Views: 109
  • Screen(02_26-11_06)-0009.jpg
    Screen(02_26-11_06)-0009.jpg
    756.2 KB · Views: 107
  • Screen(02_26-11_07)-0010.jpg
    Screen(02_26-11_07)-0010.jpg
    560.3 KB · Views: 102
  • Screen(02_26-11_07)-0013.jpg
    Screen(02_26-11_07)-0013.jpg
    730.1 KB · Views: 101
  • Screen(02_26-11_09)-0017.jpg
    Screen(02_26-11_09)-0017.jpg
    768.6 KB · Views: 98
  • Screen(02_26-11_07)-0015.jpg
    Screen(02_26-11_07)-0015.jpg
    753.3 KB · Views: 99
  • Screen(02_26-11_12)-0020.jpg
    Screen(02_26-11_12)-0020.jpg
    736 KB · Views: 106
  • Screen(02_26-11_17)-0025.jpg
    Screen(02_26-11_17)-0025.jpg
    912.8 KB · Views: 112
давай линк да налазваме (имам в предвид да играем)
 
  • Like
Reactions: Dea7h
На някои хора не им харесва сезон 2 зареди SD бара, ако можеш да сложиш опция да може да се маха.
 
Last edited:
  • Haha
Reactions: Brazil and Dea7h
не им харесва СД бара, защото са глупави и не могат да играят с sd и жълтите опции към него ;)
 
  • Like
Reactions: Dea7h
Вече и с поддръжка на Season 3 Episode 1. Отново с възможност за избор между 2 клиента - такъв с PC Point система и такъв с Cash Shop.

Част от "новото":
- 3-ти куест и 3-ти клас на героите (Soul Master -> Grand Master, Blade Knight -> Blade Master, Muse Elf -> High Elf, Magic Gladiator -> Duel Master & Dark Lord -> Lord Emperor)
- 3-ти level крила (Wing of Storm, Wing of Eternal, Wing of Illusion, Wing of Ruin & Cape of Emperor)
- 4 допълнителни карти (Silent Map (познат още като GM map), Barracks, Refuge, Illusion Temple 1-5)
- Illusion Temple Event (напълно функциониращ, заедно с новите магии към него)
- Част от новите предмети: Skeleton transformation ring, Halloween Ring, Christmas Ring, GM Ring, нови покани за свободно влизане в Devil Square/Blood Castle/Kalima/Illusion Temple (Cash Shop), Condor Flame, Condor Feather, Reset Fruits, Christmas Star, GM Box, Charm of Luck (Cash Shop), Chaos Card (Cash Shop), Green/Red/Purple Chaos Box, Rare Item Ticket 1-5 (Cash Shop), Firecracker, Golden Fenrir

*Към момента се поддържат 4 различни (отделни) версии - 0.99.60, S1, S2 & S3.
 

Attachments

  • Screen(03_02-17_06)-0009.jpg
    Screen(03_02-17_06)-0009.jpg
    736.2 KB · Views: 109
  • Screen(03_02-17_11)-0011.jpg
    Screen(03_02-17_11)-0011.jpg
    891.9 KB · Views: 106
  • Screen(03_02-17_11)-0012.jpg
    Screen(03_02-17_11)-0012.jpg
    829.3 KB · Views: 101
  • Screen(03_02-17_13)-0013.jpg
    Screen(03_02-17_13)-0013.jpg
    915.7 KB · Views: 102
  • Screen(03_02-17_14)-0016.jpg
    Screen(03_02-17_14)-0016.jpg
    743 KB · Views: 98
  • Screen(03_02-17_14)-0015.jpg
    Screen(03_02-17_14)-0015.jpg
    730.1 KB · Views: 86
  • Screen(03_02-17_13)-0014.jpg
    Screen(03_02-17_13)-0014.jpg
    766.6 KB · Views: 88
  • Screen(03_02-17_17)-0018.jpg
    Screen(03_02-17_17)-0018.jpg
    890.9 KB · Views: 88
  • Screen(03_02-17_17)-0020.jpg
    Screen(03_02-17_17)-0020.jpg
    919.7 KB · Views: 84
  • Screen(03_02-17_27)-0021.jpg
    Screen(03_02-17_27)-0021.jpg
    767.6 KB · Views: 86
  • Screen(03_02-17_33)-0023.jpg
    Screen(03_02-17_33)-0023.jpg
    751.2 KB · Views: 81
  • Screen(03_02-17_34)-0027.jpg
    Screen(03_02-17_34)-0027.jpg
    755.1 KB · Views: 84
  • Screen(03_02-17_48)-0032.jpg
    Screen(03_02-17_48)-0032.jpg
    917.1 KB · Views: 82
  • Screen(03_02-17_44)-0031.jpg
    Screen(03_02-17_44)-0031.jpg
    735.6 KB · Views: 82
  • Screen(03_02-17_40)-0030.jpg
    Screen(03_02-17_40)-0030.jpg
    752.7 KB · Views: 84
  • Screen(03_02-17_56)-0000.jpg
    Screen(03_02-17_56)-0000.jpg
    735.7 KB · Views: 80
  • Screen(03_02-17_56)-0001.jpg
    Screen(03_02-17_56)-0001.jpg
    727.3 KB · Views: 79
  • Screen(03_02-17_56)-0002.jpg
    Screen(03_02-17_56)-0002.jpg
    717.8 KB · Views: 74
  • Screen(03_02-17_56)-0003.jpg
    Screen(03_02-17_56)-0003.jpg
    735.3 KB · Views: 76
  • Screen(03_02-18_00)-0000.jpg
    Screen(03_02-18_00)-0000.jpg
    762 KB · Views: 79
  • Screen(03_02-18_02)-0001.jpg
    Screen(03_02-18_02)-0001.jpg
    737.9 KB · Views: 91
  • Screen(03_02-18_23)-0000.jpg
    Screen(03_02-18_23)-0000.jpg
    746.2 KB · Views: 93
Най-после молбите ми бяха чути :D :D Евала Дарко!!!!!!!!!!!!!!! <3 <3 <3 най-добрата възможна версия! Season 3 episoide 1!
 
and by the time the updates are there, I wait for you with another thing, you could do an update with the balance of cough pj race vs race it would be excellent of you to be able to achieve that greetings
 
Аз тези ъпдейти все още не мога да ги схвана за какво и за къде са. Този Changelog за така наречения Gold Edition ли е? Има ли някаква яснота това чудо дали и кога ще вижда бял свят, ще се заплаща ли, колко, и някакви други подробности? Тотално ли ще се изостави сегашната версия, ъпдейтабъл ли ще е от сегашната към новата?
 
Аз тези ъпдейти все още не мога да ги схвана за какво и за къде са. Този Changelog за така наречения Gold Edition ли е? Има ли някаква яснота това чудо дали и кога ще вижда бял свят, ще се заплаща ли, колко, и някакви други подробности? Тотално ли ще се изостави сегашната версия, ъпдейтабъл ли ще е от сегашната към новата?
Въпросната версия (или версии, тъй като към момента са 4 - 0.99.60, S1, S2 & S3) ще замести текущата, като ще бъде максимално съвместима с нея. Ще има промени по някои конфигурационни файлове с цел да бъдат по-лесни за работа и най-вече за разбиране, както и ще бъдат добавени нови такива (оставам отворен за предложения*). Към момента не бих могъл да се ангажирам с крайни дати. :)
Attack and offattack ... @DarkMaster ??
Planned.
 
Ще има промени по някои конфигурационни файлове с цел да бъдат по-лесни за работа и най-вече за разбиране, както и ще бъдат добавени нови такива (оставам отворен за предложения*).

Ето някои предложения от мен и моя екип админи, не са само за конфигурационни файлове но като видяхме, че търсиш feedback, изкарахме всичко, за което се сетихме:
  1. QuestSystem да може да хваща спечелени евенти (DS/BC);
  2. QuestSystem да може да хваща убити златни (Golden Dragon for example);
  3. Настройки за Jewel drop - по мапове, по jewel-и, по животни;
  4. Настройки на rates за gemstone, refining stone ако се слага сезон 3;
  5. Повече настройки за rates на Chaos machine и стойностите за крила да се показват правилно в клиента, защото "превърта" - примерно показва 90%, а всъщност е повече;
  6. По-добър контрол над силата на всеки герой, по-добър от CalCharacter.ini - например BK-то е добре за PvP, но на PvE е много зле, докато другите герои са по-скоро еднакво добри и на PvP/PvE;
  7. /tracemarry да не те пуска в "event maps" или ако не можеш да си там, примерно без крила в Icarus или да те пусне в Kalima (ако е с файл за настройка - better);
  8. /tracemarry да не може да те trace-ва докато партньора ти е умрял (в момента има бъг примерно умирате и двамата и има някакви секунди, в които можеш да го напишеш и да се trace-неш пак);
  9. /setparty - тук ще се избие цялата риба на целия водоем :D;
  10. HP bar за клиента (то и сега може всеки да си го направи самостоятелно, гледах имаше урок, ама пусти мързел);
  11. CC да прави нормален dmg, а не duel dmg;
  12. custom цветове за /post background / foreground - в hex примерно #FF0000;
  13. Възможност Defense Success Rate да работи и в PvP (но не само в дуел), защото сега работи само в PvE - страшно реване имаше за това;
  14. 3D камера за клиента;
  15. Възможност за, примерно, F7 за toggle right click - за хората дето не им тръгват кликерите (повярвай ми много са);
  16. Като сменяш между GS и GS_CS, да се коригира комуникацията между двата, мисля, че е въпрос на изпращане на правилен пакет, защото се е случвало потребител да "stuck"-не между двата и да го изхвърли, а в Auth сървъра да го дава онлайн и да не може да влезе обратно, корекция в DB не помага, в самата програма са данните, да трябва да влезеш в нея и да му дадеш compulsory user disconnect;
  17. Да можеш да местиш предметите навсякъде с дясното копче на мишката (примерно в Chaos machine).
Някои от нещата изобщо не са по темата, а други от тях изобщо не знам как ще станат (имам някаква представа как работи играта), но ти ги пиша все пак, може да ти дадем добри идеи чрез тях или да те подтикнем да се сетиш за нещо добро.
 
Last edited:
Ето някои предложения от мен и моя екип админи, не са само за конфигурационни файлове но като видяхме, че търсиш feedback, изкарахме всичко, за което се сетихме:
  1. QuestSystem да може да хваща спечелени евенти (DS/BC);
  2. QuestSystem да може да хваща убити златни (Golden Dragon for example);
  3. Настройки за Jewel drop - по мапове, по jewel-и, по животни;
  4. Настройки на rates за gemstone, refining stone ако се слага сезон 3;
  5. Повече настройки за rates на Chaos machine и стойностите за крила да се показват правилно в клиента, защото "превърта" - примерно показва 90%, а всъщност е повече;
  6. По-добър контрол над силата на всеки герой, по-добър от CalCharacter.ini - например BK-то е добре за PvP, но на PvE е много зле, докато другите герои са по-скоро еднакво добри и на PvP/PvE;
  7. /tracemarry да не те пуска в "event maps" или ако не можеш да си там, примерно без крила в Icarus или да те пусне в Kalima (ако е с файл за настройка - better);
  8. /tracemarry да не може да те trace-ва докато партньора ти е умрял (в момента има бъг примерно умирате и двамата и има някакви секунди, в които можеш да го напишеш и да се trace-неш пак);
  9. /setparty - тук ще се избие цялата риба на целия водоем :D;
  10. HP bar за клиента (то и сега може всеки да си го направи самостоятелно, гледах имаше урок, ама пусти мързел);
  11. CC да прави нормален dmg, а не duel dmg;
  12. custom цветове за /post background / foreground - в hex примерно #FF0000;
  13. Възможност Defense Success Rate да работи и в PvP (но не само в дуел), защото сега работи само в PvE - страшно реване имаше за това;
  14. 3D камера за клиента;
  15. Възможност за, примерно, F7 за toggle right click - за хората дето не им тръгват кликерите (повярвай ми много са);
  16. Като сменяш между GS и GS_CS, да се коригира комуникацията между двата, мисля, че е въпрос на изпращане на правилен пакет, защото се е случвало потребител да "stuck"-не между двата и да го изхвърли, а в Auth сървъра да го дава онлайн и да не може да влезе обратно, корекция в DB не помага, в самата програма са данните, да трябва да влезеш в нея и да му дадеш compulsory user disconnect;
  17. Да можеш да местиш предметите навсякъде с дясното копче на мишката (примерно в Chaos machine).
Някои от нещата изобщо не са по темата, а други от тях изобщо не знам как ще станат (имам някаква представа как работи играта), но ти ги пиша все пак, може да ти дадем добри идеи чрез тях или да те подтикнем да се сетиш за нещо добро.

Т. 14, 15 и 16 според мен са твоя отговорност. Може да намериш offsets за твоя клиент и да си компилираш 3d camera. Проблемът със засядането на играчите може да се реши с по-добър JoinServer. За кликърите може да видиш в моя клиент има един файл Minimizer.dll
 
Ами аз лично имах много големи драми с JoinServer и накрая просто реших да ползвам оригиналния, та с него съм.
За 14 и 15 съм съгласен с теб, но да се вгради е нелоша идея. Абе давам го като идея, пък човека ако прецени да го вгради.
Ще ти видя клиента щом си казал, това ми звучи като покана да си взема файлчето. :)

Edit: @DarkMaster, предложение: ако има възможност в тези новите версии да се сложи on/off switch и да се създадат функции за логване за личните и guild съобщения (държавна сигурност/MI6).
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Damian
@DarkMaster:
Моля, споделете новия си сървър и винаги харесайте работата си. Please share your new server and always like your works
 
Файловете са перфектни. Ако някой ми е видял предния пост, оправих се и се извинявам. Някаква идея, защо дава DC постоянно, когато стартирам клиента ip,serial и version съм ги коригирал?

Едит: Реших си проблема.
 
Last edited:
Dear Mr DarkMaster !
Could you add the Reset rules for this sever.
I mean that : we can set may reset rules for player when type command /reset.
- Need zen
- Need items : chaos, Cre, Blue Feather....ect

For Example : IA Julia Season 4.6, they add this Reset Option like that :

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[Customs]
EnableResetSystem = 0 // [0-1] 0: Disable ResetSytems, 1: Enable ResetSystems
MaximumResets = 50
NumStates = 2 // [1-100]
ResetColumn = Resets

//###################################################//
//!!!DON"T WRITE SOMETHING AFTER RESET COLUMN NAME!!!//
//###################################################//

// ================================================== //
// State 1 # //
// ================================================== //

[State1]
MaxResets = 10 // MaxResets for this state

Need.Zen = 100000 // [0-2000000000] Needed zen for reset; 0 - noneed
Need.PcPoint = 0 // Needed PcPoint for reset
Need.WCoin = 0 // Needed WCoin for reset

Need.LvlDK = 360 // [0-400] Needed lvl for DK to reset
Need.LvlDW = 360 // [0-400] Needed lvl for DW to reset
Need.LvlDL = 360 // [0-400] Needed lvl for DL to reset
Need.LvlSUM = 360 // [0-400] Needed lvl for SUM to reset
Need.LvlELF = 360 // [0-400] Needed lvl for ELF to reset
Need.LvlMG = 360 // [0-400] Needed lvl for MG to reset

Need.NumItems = 2 // [0-20] NumItems needed for Reset; 0 - noneed items

Clear.Inventire = 1 // [1/0] Clear Inventire
Clear.Quests = 1 // [1/0] Clear Quests
Clear.Skills = 1 // [1/0] Clear Skills
Clear.Points = 1 // [1/0] Clear Stats
Clear.Command = 1 // [1/0] Clear Command for DL
Clear.PcPoint = 0 // [1/0] Clear PcPoints
Clear.WCoin = 0 // [1/0] Clear WCoins
Clear.Zen = 0 // [1/0] Clear Zen

// Formula
// 0 - no added points for reset
// 1 - points for reset = Save Points + Reset Points
// 2 - points for reset = Reset * Points

Add.Formula = 2 // [0-2]
Add.PointsDK = 200 // [0-32000] Points added to DK for reset
Add.PointsDW = 200 // [0-32000] Points added to DW for reset
Add.PointsDL = 200 // [0-32000] Points added to DL for reset
Add.PointsSUM = 200 // [0-32000] Points added to SUM for reset
Add.PointsELF = 200 // [0-32000] Points added to ELF for reset
Add.PointsMG = 200 // [0-32000] Points added to MG for reset
Add.PcPoint = 0 // Added PcPoint for reset
Add.WCoin = 0 // Added WCoin for reset

//Need.Item[1] - example with Jewel Of Bless
Need.Item[1].Num = 1 // [1-20] Num of such kind of items you need for reset
Need.Item[1].Index = 14 // [0-15] Index of [1] needed Item
Need.Item[1].Type = 13 // [0-255] Type of [1] needed Item
Need.Item[1].Lvl = 0 // [0-13] Lvl of [1] needed Item
Need.Item[1].Luck = 0 // [1/0] Luck of [1] needed Item
Need.Item[1].Skill = 0 // [1/0] Skill of [1] needed Item
Need.Item[1].Opt = 0 // [0-7] Opt of [1] needed Item
Need.Item[1].Exc = 0 // [0-63] Exc of [1] needed Item

//Need.Item[2] - example with Jewel Of Soul
Need.Item[2].Num = 1 // Num of such kind of items you need for reset
Need.Item[2].Index = 14 // [0-15] Index of [2] needed Item
Need.Item[2].Type = 14 // [0-200] Type of [2] needed Item
Need.Item[2].Lvl = 0 // [0-13] Lvl of [2] needed Item
Need.Item[2].Luck = 0 // [1/0] Luck of [2] needed Item
Need.Item[2].Skill = 0 // [1/0] Skill of [2] needed Item
Need.Item[2].Opt = 0 // [0-7] Opt of [2] needed Item
Need.Item[2].Exc = 0 // [0-63] Exc of [2] needed Item

// ================================================== //
// State 2 # //
// ================================================== //

[State2]
MaxResets = 20 // MaxResets for this state

Need.Zen = 1000000 // [0-2000000000] Needed zen for reset; 0 - noneed
Need.PcPoint = 10 // Needed PcPoint for reset
Need.WCoin = 5 // Needed WCoin for reset

Need.LvlDK = 400 // [0-400] Needed lvl for DK to reset
Need.LvlDW = 400 // [0-400] Needed lvl for DW to reset
Need.LvlDL = 400 // [0-400] Needed lvl for DL to reset
Need.LvlSUM = 400 // [0-400] Needed lvl for SUM to reset
Need.LvlELF = 400 // [0-400] Needed lvl for ELF to reset
Need.LvlMG = 400 // [0-400] Needed lvl for MG to reset

Need.NumItems = 2 // [0-20] NumItems needed for Reset; 0 - noneed items

Clear.Inventire = 1 // [1/0] Clear Inventire
Clear.Quests = 1 // [1/0] Clear Quests
Clear.Skills = 1 // [1/0] Clear Skills
Clear.Points = 1 // [1/0] Clear Stats
Clear.Command = 1 // [1/0] Clear Command for DL
Clear.PcPoint = 0 // [1/0] Clear PcPoints
Clear.WCoin = 0 // [1/0] Clear WCoins
Clear.Zen = 0 // [1/0] Clear Zen

// Formula
// 0 - no added points for reset
// 1 - points for reset = Save Points + Reset Points
// 2 - points for reset = Reset * Points

Add.Formula = 2 // [0-2]
Add.PointsDK = 200 // [0-32000] Points added to DK for reset
Add.PointsDW = 200 // [0-32000] Points added to DW for reset
Add.PointsDL = 200 // [0-32000] Points added to DL for reset
Add.PointsSUM = 200 // [0-32000] Points added to SUM for reset
Add.PointsELF = 200 // [0-32000] Points added to ELF for reset
Add.PointsMG = 200 // [0-32000] Points added to MG for reset
Add.PcPoint = 0 // Added PcPoint for reset
Add.WCoin = 0 // Added WCoin for reset

//Need.Item[1] - example with Jewel Of Bless
Need.Item[1].Num = 3 // [1-20] Num of such kind of items you need for reset
Need.Item[1].Index = 14 // [0-15] Index of [1] needed Item
Need.Item[1].Type = 13 // [0-255] Type of [1] needed Item
Need.Item[1].Lvl = 0 // [0-13] Lvl of [1] needed Item
Need.Item[1].Luck = 0 // [1/0] Luck of [1] needed Item
Need.Item[1].Skill = 0 // [1/0] Skill of [1] needed Item
Need.Item[1].Opt = 0 // [0-7] Opt of [1] needed Item
Need.Item[1].Exc = 0 // [0-63] Exc of [1] needed Item

//Need.Item[2] - example with Jewel Of Soul
Need.Item[2].Num = 5 // Num of such kind of items you need for reset
Need.Item[2].Index = 14 // [0-15] Index of [2] needed Item
Need.Item[2].Type = 14 // [0-200] Type of [2] needed Item
Need.Item[2].Lvl = 0 // [0-13] Lvl of [2] needed Item
Need.Item[2].Luck = 0 // [1/0] Luck of [2] needed Item
Need.Item[2].Skill = 0 // [1/0] Skill of [2] needed Item
Need.Item[2].Opt = 0 // [0-7] Opt of [2] needed Item
Need.Item[2].Exc = 0 // [0-63] Exc of [2] needed Item

// ================================================== //
// You can add more States!!! # //
// ================================================== //

Thanks so much for your hepl !
 

Attachments

  • ResetSystems.rar
    993 bytes · Views: 9